همسر رئیس‌جمهور سابق آمریکا ضمن انتقاد از سیاست‌های ترامپ، دوره ریاست جمهوری اوباما را یک دوره خوب برای آمریکا توصیف کرد.

میشل اوباما: باراک اوباما بر خلاف دونالد ترامپ پدر خوبی برای کشور بودبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از یو اس ای تودی، «میشل اوباما»، همسر باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا، در یک سخنرانی در بوستون از ریاست جمهوری دونالد ترامپ انتقاد کرد و گفت: «من همیشه احساس می کنم که در طول 8 سال ریاست جمهوری باراک، او مثل یک پدر خوب برای کشور بود. مثل یک پدر وظیفه شناس رفتار کرد، پدری که به شما می گوید چه بخورید و چه موقع بخوابید.»

وی در ادامه افزود: «شاید خنده دار باشد؛ اما الان به نظر می رسد که ما یک پدر دیگر داریم. حالا می توانیم کل روز شکلات بخوریم و حتی تا دیروقت بیدار بمانیم و از قوانین هم پیروی نکنیم.»

میشل اوباما در طول سخنرانی همچنین به «هیلاری کلینتون»، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا اشاره کرد و او را بهترین نامزد آن انتخابات خواند و گفت: «شاید او عالی نبود؛ اما از همه نامزدهای دیگر خیلی بهتر بود. زمانی که ما یک نامزد شایسته داریم، باید برویم و به او رأی بدهیم و در انتخابات سال 2016 بعضی از ما این کار را نکردیم.»

اوباما همچنین از زنانی که به جای رأی دادن به هیلاری کلینتون به دونالد ترامپ رأی داده اند، انتقاد کرد و گفت: زنانی که به او رأی داده اند درواقع علیه منافع خود به پا خواسته‌اند. به عنوان یک زن این برای ما چه معنایی دارد؟ اینکه ما به این دو نامزد نگاه کنیم و بگوییم خب او (ترامپ) عقایدش بیشتر با منافع من همخوانی دارد! به نظر من شما به منافع خود اهمیتی نداده اید.

همسر باراک اوباما همچنین با اشاره به این که قصد نامزدی در انتخابات آتی آمریکا را ندارد، اعلام کرد: «دلیل اینکه نمی خواهم برای انتخابات آتی نامزد شوم این است که باید در ابتدا این شغل را بخواهم. نمی شود گفت خب حالا که یک زن هستم پس نامزد انتخابات شوم. شاید من اشتیاق لازم را برای سیاست ندارم.»

انتهای پیام/

انتقاد همسر اوباما از ریاست‌جمهوری ترامپ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار