کاپیتان تیم مشکی پوشان بیان کرد: تغییرات و اشتباهات زیاد تیم باعث سقوط تیم به دسته پایین تر شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ بادامكى پس از باخت مقابل استقلال گفت: امسال همه چيز دست به دست هم داد و به هر نحوى اشتباه داشتيم از بالا تا پايين از جمله بازيكن ،مربى ،مديريت و غيره ،همه اشتباه كرديم و به همين دليل تيم سقوط كرد.

او ادامه داد :تغييرات ما امسال زياد بود و تا با يك مربى آشنا مى شديم به سرعت عوض مى شد و مربى ديگرى مى آمد و طبيعتا برايمان مشكل ساز بود.

او درباره اينكه با عنايتى به مشكل خورده بودند بيان كرد :درست نيست راجع به گذشته حرف بزنيم .امسال همه چيز اشتباه بود .ما در فوتبال ايران هميشه از لحاظ مديريتى مشكل داريم و امسال هم تيم ما از اين موضوع ضربه خورد.

بادامكى :مربی ،مديريت و بازيكن مشكل داشتند و امروز هم ديديد وقتى بازيكن در زمين مسابقه وظيفه خود را به خوبى انجام نمى دهد تيم ضربه مى خورد و چهار گل خورديم كه همه شبيه به هم بود.

او در مورد اينكه براى ادامه فوتبال در مشهد مى ماند يا خير گفت : بايد ببينيم خدا چه مى خواهد .فكر مى كنم مسئولان مشهد در حال حاضر يك نفس راحت مى كشند و يك تيم سقوط كرد و دغدغه آنها هم كم مى شود و حالا يك تيم پديده مانده و البته نمى دانم اما انگار قرار است ٦ امتياز هم از آنها كم شود .به طور كلى اگر پديده هم سقوط كند ديگر مسئولان مشهد خيالشان راحت مى شود .من شهرستان هاى ديگر را مى بينم و آنها انقدر نسبت به تيم هاى خود بى تفاوت نيستند و اگر هر شهرى به جز مشهد بود به طور حتم مسئولان كمك مى كردند .اگر به تيم هاى ما كه خصوصى هم هستند و ساليانه ٦ ،٧ ميليارد هزينه مى كند كمك مى كردند اين اتفاقات نمى افتد. وقتى حمايت نمى شويم با وجود شرايط خوب تيم هاى ديگر مطمئنا وضعيت خوبى براى ما رقم نمى خورد. زمانى كه من فوتبالم را شروع كردم اسپانسرى نبود و تيم ابومسلم زير نظر ناجا و ايران خودرو بود و تغذيه مى شد .

او در مورد اسپانسرى يك از شركت ها در ابتداى فصل براى تيم مشكى پوشان گفت :اطلاعى ندارم.

انتهای پیام/

اظهارات بادامکی بعد از باخت برابر تیم استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار