سرمربی تیم مشکی پوشان در نشست خبری پس از بازی با تیم استقلال گفت: بی تفاوتی برخی از بازیکنان سبب سقوط این تیم به دسته پایین‌تر لیگ شده است.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، داوود مهابادى در نشست خبرى پس از ديدار مقابل استقلال گفت :در نيمه اول مسائل فنى و تاكتيكى را به خوبى اجرا كردند و فرصت چندانى به تيم استقلال نداديم و از طرفى ٢ ،٣ موقعيت بسيار خوب داشتيم كه نتوانستيم از آنها استفاده كنيم.

او ادامه داد :با وجود اينكه من در بين نيمه به بازيكنانم گفتم كه تيم استقلال از كناره ها و از روى ارسال بلند حمله مى كند اما متاسفانه ما درست از همين مناطق ٣ گل دريافت كرديم .در بخش دفاع پوشش لازم را نداديم و سهل انگارى كرديم و تنبيه شديم.

سرمربى تيم مشكى پوشان بيان كرد :در مجموع تيم فوتبال استقلال در نيمه دوم از ما بهتر بود و بهتر بازى كرد و با استفاده از فرصت هايش به گل رسيد .در اين چند سال اخير در فوتبال ايران بازيكنى همچون جپاروف من نديده ام و خيلى بازيكن با كيفيتش است و روند بازى هاى تيم استقلال بسيار تأثير گذار است. اين پيروزى را به استقلال و هواداران تبريك مى گويم.

او در مورد سقوط تيم مشكى پوشان به دسته پايين تَر گفت :ديگر سقوط كرده است .متاسفانه يك اپيدمى در تيم مشكى پوشان وجود دارد و آن هم بى تفاوتى برخى بازيكنان است .حتى در رختكن با آنها با صداى بلند حرف زدم و گفتم اصلا برايتان مهم نيست ببازيد يا چند چند ببازيد. اصلا براى آنها اهميتى ندارد و اين اوج بى انگيزگى يك تيم و بازيكنان است. برخى از بازيكنان تيم تلاش مى كنند و نتايج برايشان مهم است اما برخى از آنها نتايج تيم برايشان اهميت ندارد و اين مساله اصلا براى يك تيم خوب نيست.

انتهای پیام/

اظهارات داوود مهابادى در نشست خبرى

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار