سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان گفت:با توجه به برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در اواخر تیرماه فرصت کافی برای انتخاب ترکیب اصلی وجود دارد.

تقی اکبر نژاد در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان این مطلب افزود:طبق برنامه ریزی که داشتیم بلافاصله در سال جدید اردوی تیم ملی آغاز شد و این اردوها تا زمان اعزام به رقابت های قهرمانی آسیا در بازه های زمانی مختلف ادامه خواهد داشت.
وی درخصوص اینکه ترکیب تیم ملی چه زمانی اعلام خواهد شد گفت:برای انتخاب نفرات فرصت لازم وجود دارد،قرار بود برای شناخت بیشتر آزاد کاران جوان تیم منتخبی راهی یک تورنمنت بین المللی شود که با توجه به اتفاقاتی که در فدراسیون کشتی رخ داد این مهم صورت نگرفت و در حال حاضر درون اردو نفرات را زیر نظر داریم.
اکبرنژاد تصریح کرد:به طور حتم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا و به دنبال آن جهانی باید در چند تورنمنت بین المللی برخی کشتی گیران را محک بزنیم به همین منظور نیز مترصد فرصت مناسبی هستیم تا پس از مشخص شدن وضعیت فدراسیون برای این موضوع هم برنامه ریزی کنیم.
وی درباره اینکه آیا کادر فنی تیم ملی تغییراتی خواهد داشت گفت:ما در هر مرحله سعی خواهیم کرد چند مربی سازنده را در کنار کشتی گیران داشته باشیم اما بدنه اصلی کادر فنی برای مسابقات مهم پیش رو مشخص است و به طور حتم با کادری قوی از هر نظر راهی رقابت های آسیایی و جهانی خواهیم شد.
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان در خاتمه عنوان کرد:امیدوارم هر چه سریعتر فضای کشتی به یک آرامش مطلوب برسد تا تیم های ملی در تمامی رده های سنی بتوانند به نحو شایسته تری برنامه های خود را برای رویدادهای مهم سالجاری عملیاتی کنند.

انتهای پیام/

صحبت های سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار