مسابقه دوچرخه سواری کوهستان بمناسبت روز ملی فنآوری هسته‌ای با شرکت ۳۶ دوچرخه سوار در روستای'تنگ خوش' شهرستان دیر استان بوشهر برگزار شد.

مسابقه دوچرخه سواری کوهستان در دیر بوشهر برگزار شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  مسئول برگزاری این مسابقه روز جمعه در آیین اهدا جوایز گفت: در این دور از مسابقات ۳۶ دوچرخه سوار در پیست دوچرخه روستای تنگ خوش به مسافت پنج هزار و ۱۰۰ متر با هم به رقابت پرداختند.

محمدرضا آمیان افزود: این مسابقات در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان با حضور دوچرخه سوارانی از شماری از شهرستان‌های استان‌های بوشهر، هرمزگان و فارس برگزار شد.

وی ادامه داد: در بخش نوجوانان حسن حقیقت از کنگان، محمد خواجه از گناوه و امیر اسماعیلی از کنگان به ترتیب اول تا سوم شدند.

وی اظهارداشت: در بخش جوانان محمد هرمی از کنگان، محمد رضا اسدی و محمد رضابهزادی از لامرد فارس به ترتیب به عنوان نخست تا سوم و در بخش بزرگسالان طارق هرمی از کنگان، ابوذر خواجه از گناوه و ولید محمدی از عسلویه به عنوان‌های نخست تا سوم رسیدند.

وی گفت: در بخش پیشکسوتان نیز محمد اسماعیلی از کنگان، عبدالرحمن بهنار از اوز فارس و ایرج آزاد از گناوه به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

فرماندار شهرستان دیر درحاشیه این مسابقه گفت: با اقدامات انجام شده، رشته دوچرخه سواری در این شهرستان احیا می‌شود.

حمزه اعتماد افزود: این مسابقه در راستای ترویج هر چه بیشتر رشته دوچرخه‌سواری موثر است.

انتهای پیام/م

برگزاری مسابقه دوچرخه سواری کوهستان در دیر بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.