رفت و آمد انواع وسیله نقلیه از جاده کرج به چالوس عصر امروز ۱۷ فروردین یکطرفه شد.

سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: با بیان اینکه هم اکنون آمدوشد انواع وسیله نقلیه در جاده چالوس با ترافیک نیمه سنیگن وپرحجم در جریان است.

وی افزود:  ترافیک در جاده‌های هراز، سوادکوه و کیاسر –سمنان ومحدوده درون شهریهم اکنون عادی و روان گزارش شده است.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه آمد وشدانواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۳ بامداد امروز از کرج به چالوس یکطرفه شد. افزود: با اعلام ماموران پلیس راه در محل، آمد وشد وسایل نقلیه از جاده چالوس نیز در صورت ترافیک روان اعمال نخواهد شد.

سرهنگ قدمی گفت: آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه ۱۷ فروردین تا ساعت ۲ بامداد امروز از رودهن به آب اسک ممنوع شد.
رئیس پلیس راه مازندران افزود: محدودیت یکطرفه شدن آمد وشد وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ساعت ۲ بامداد امروز از آب اسک تا رودهن محدوده مشاء لغو شد.

وی با بیان اینکه ممنوعیت آمد وشد وسایل نقلیه سنگین در جاده چالوس و هراز از جمله تریلر، کامیون و کامیونت به غیر از حاملین سوخت و مواد فاسد شدنی، ادامه دارد، گفت: آمد وشد انواع کامیون و کامیونت از ساعت ۶ تا ۲۴ روز جمعه ۱۷ فروردین از تهران به آمل و بر عکس ممنوع شد.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: آمد وشد انواع کامیون، کامیونت و تریلر از ساعت ۶ تا ۲۴ روز ۱۷ فروردین در جاده سوادکوه از تهران به قائمشهر و بر عکس ممنوع شد.

سرهنگ قدمی افزود: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های مازندران است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه این استان را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.
انتهای پیام/ آ.

محدودیت رفت و آمد در جاده‌های هراز و چالوس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.