امام جمعه زاهدان گفت: امروز نیرو‌های متعهد و کارآمد جوان کشور همچون ۴ دهه گذشته آماده تداوم پیشرفت‌های کشور هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، آیت الله عباسعلی سلیمانی امام جمعه زاهدان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زاهدان که در مصلای قدس برگزار شد، ضمن تسلیت سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) اظهار داشت: قطعا همه ما وظیفه داریم در ایام شهادت و میلاد معصومین (ع) تعظیم شعائر کنیم.

وی افزود: امام موسی کاظم (ع) در سن ۲۰ سالگی به امامت رسیدند و نهضت عظیم علمی در زمان این امام همام به وجود آمد که بسیاری از اطرافیان امام تلاش کردند که راه ایشان را پیش بگیرند از همین رو الگوگیری از سیره و زندگی این بزرگواران وظیفه همه شیعیان است.

امام جمعه زاهدان در بخش دیگری از سخنانش گفت: این روز‌ها در حالی تعطیلات نوروزی و سفر‌های نوروزی به اتمام رسید که بر اساس آمار اعلام شده از سوی دولت عراق میزان سفر‌های نوروزی ایرانی‌ها به عتبات عالیات از زمان اربعین حسینی هم بیشتر بوده است.

وی همچنین با اشاره به رشد سفر‌های نوروزی به استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: اینجانب از تمامی ارگان‌ها و سازمان‌هایی که میزبان مسافران در استان سیستان و بلوچستان بوده و امنیت آن‌ها را برقرار کردند به نوبه خودم تشکر ویژه می‌کنم.

نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: البته با وجود همه این شرایط همچنان تعدادی از زیرساخت‌های استان مشکل دارد که امیدواریم مسئولین امر برای رفع این ایراد‌ها و همچنین ایجاد زیرساخت‌های مناسب گردشگری اقدامات لازم را مدنظر داشته باشند.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال ۹۷ ادامه داد: ایشان در سخنرانی روز اول سال‌جاری در حرم رضوی مثل همیشه شاداب و با اتکا به نیرو‌های جوان و همت مردم کشور محکم فرموند، هیچ مشکلی حادی در کشور وجود ندارد و اگر هم مشکل کوچکی باشد خودمان از پس این مشکلات بر خواهیم آمد به مثل ۴۰ سال گذشته که شعار «ما میتوانیم» صدای تمام دشمنان ایران را در آورد.

آیت الله سلیمانی تصریح کرد: ما در کشور مشکلی نداریم، که قابل حل نباشد، مشکلی نداریم که کلید حل آن به دست بیگانگان باشد، مشکلات هست، اما قابل حل بوده و کلیدش در دست خود ملت ایران و مسئولان آن است.

وی با اشاره به اینکه قطعا امروز هم بر پایه شعار «ما میتوانیم» تمام کشور‌های منطقه به امنیت و اقتدار ایران اذعان دارند، افزود: متاسفانه عده‌ای در کشور این گونه القا می‌کنند، که اگر ما از اصول و مبانی انقلابی خود کوتاه بیاییم، مشکلات حل می‌شود، در حالی که این اشتباه بزرگ ناشی از نادانی و کج فهمی آن‌ها است.

امام جمعه زاهدان ادامه داد: امروز نیرو‌های متعهد و کارآمد جوان کشور همچون ۴ دهه گذشته آماده تداوم این پیشرفت‌ها هستند و این خودباوری از ثمرات ارزشمند انقلاب اسلامی است، که نیازمند حمایت همه جانبه تمامی مسئولان نظام اسلامی است.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب آنچنان روحیه استکبار ستیزی را در بین ملت ایران و همچنین کشور‌های منطقه گسترش دادند که امروز سپاه قدس ما توانست نیرو‌های دست نشانده استکبار را با تمام سلاح‌های قدرتمندشان از روی زمین نابود کند.

نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: همچنین بر اساس همین روحیه خودباوری و استکبارستیزی حزب الله لبنان با یک اولتیماتوم ترس بر اندام رژیم غاصب صهیونیستی انداخت و امروزه شجاعت رهبر فرزانه انقلاب و مردم ایران را تمام دنیا به خوبی مشاهده می‌کنند.

انتهای پیام/ع

هیچ مشکلی در منطقه بدون حضور جمهوری اسلامی حل شدنی نیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار