کارشناس اداره منابط طبیعی و آبخیز داری شهرستان روانسر گفت: نوروز امسال هیچ خسارتی به منابع طبیعی شهرستان روانسر وارد نشد.

نوروز هیچ خسارتی به منابع طبیعی شهرستان روانسر وارد نشدکارشناس اداره منابط طبیعی و آبخیز داری شهرستان روانسر  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ گفت: مردم هوشیار و طبیعت دوست شهرستان روانسر در روز طبیعت با حفظ و نگه داری این نعمت الهی  هیچ خسارت جدی به منابع طبیعی وارد نکردند.

وی افزود: روز طبیعت 1397 چندمین سیزده بدری است که اقدامات منابع طبیعی متفاوت تر از سالهای دیگر برگزار گردید.


 کریمی  گفت: با اقدامات خوب فرهنگی که در راستای ترویج و ارتقاء فرهنگ منابع طبیعی در سطح منطقه صورت پذیرفت  و همیاری همه مردم عزیز و طبیعت دوست شاهد هیچ خسارت جدی به عرصه های منابع طبیعی نبودیم و در این خصوص باید از مردم فهیم و همیار طبیعت کمال تقدیر و تشکر را داشت.

 

کرمی لزوم حفظ منابع طبیعی و همچنین بسته های کیسه زباله،زغال و هیزم خشک را به عنوان اقدامات دیگر در روز طبیعت عنوان کرد و افزود: بیش از سه اکیپ ثابت و سیار مجهز به تجهیزات اطفاءحریق را برای مناطق بحرانی شامل مناطق حفاظت شده و ذخیره گاه های جنگلی سازماندهی کرده بودیم که البته با اطلاع رسانی خوبی که از طریق رسانه های خبری صورت پذیرفت ، مردم شریف نیز در حفاظت از عرصه های منابع طبیعی همکاری بسیار خوبی با منابع طبیعی داشتند.

 

کریمی با بیان اینکه در سال جدید مصمم تر از سال های گذشته با هرگونه تخریب و تصرف اراضی ملی برخورد خواهیم کرد ، اظهار داشت: بیانات مکرر مقام معظم رهبری در برخورد قاطعانه با زمین خوران و کوه خوران فصل الخطاب بوده و حجت را برای همه تمام کرده است، لذا از هیچ گونه سهل انگاری و کم کاری در خصوص برخورد با زمین خواران و متخلفان عرصه های ملی نمی گذریم ، بنابراین ما کارکنان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری در انجام وظایف خود جدی ترعمل کنیم.

 

انتهای پیام/ز


 

 

برچسب ها: محیط زیست ، بحران اب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.