علی اکبر صفی پور مدیرعامل بنیاد رودکی در مورد عقد قرارداد این بنیاد با فدراسیون فوتبال توضیحاتی را بیان کرد.

مدیرعامل بنیاد رودکی: در بهترین سالن‌های سن پترزبورگ، کازان و مسکو اجرا می‌کنیمعلی اکبر صفی پور مدیرعامل بنیاد رودکی در گفت گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره عقد قرارداد این بنیاد با فدراسیون فوتبال بیان کرد: دی ماه سال گذشته تفاهم نامه ای با فدراسیون فوتبال مبنی بر ساخت و اجرای سرود اعزام تیم ملی فوتبال به جام جهانی 2018 روسیه امضا کردیم و قرار است با موسیقی ایرانی و اجرای ارکسترهای سمفونیک و ارکسترهای ملی این سرود اجرا شود. بر اساس تفاهم نامه ای که با فدراسیون فوتبال به امضا رسید، تاکنون کارهای خوبی انجام دادیم و همچنین علاوه بر اجرای سرود، قرار است مراسم بدرقه تیم ملی هم در سالن وحدت انجام شود.

او افزود: همچنین شرایطی فراهم شده تا ارکستر در شهرهایی که تیم ملی در آن بازی دارد، برود و یک شب پیش از آغاز مسابقه، اجرا داشته باشند. قرار است در بهترین سالن های سن پترزبورگ، کازان و مسکو اجرا کنیم و امیدوارم برنامه خوبی شود.

صفی پور ادامه داد: یکشنبه هفته آینده با مسئولان فدراسیون فوتبال جلسه داریم و امیدوارم تمامی کارها قطعی شود و بتوانیم اسامی خواننده ها، شاعر و ... اعلام کنیم.

مدیرعامل بنیاد رودکی در مورد اسامی خواننده ها اظهار کرد: خواننده ها مشخص شدند و به صورت قطعی، یکشنبه قطعی اعلام می شود. منتخب ارکسترملی و سمفونیک به رهبری شهرداد روحانی با حضور 70 نوازنده این سرود را اجرا می کنند و ویژگی این سرود آن است که کلاسیک است و خواننده های سنتی آن را اجرا خواهند کرد.

او ادامه داد: بیش از 90 درصد هماهنگی ها انجام شده و به نظر ما کار تمام شده است اما طبق توافقنامه باید با فدراسیون فوتبال در میان بگذاریم و پس از برگزاری جلسه، آن را به صورت قطعی اعلام می کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات مدیرعامل بنیاد رودکی در مورد عقد قرارداد با فدراسیون فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار