درحالیکه المرداسی به عنوان داور دیدار تیم های الهلال و الاهلی انتخاب شده بود، اما این داور تغییر کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته پنجم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، الهلال عربستان با نتیجه 2 بر یک از العین امارات شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت. الهلال در گروه مرگ با 2 امتیاز حذف شد و استقلال ایران هم با 9 امتیاز صعودش را به مرحله حذفی قطعی کرد.

تغییر عجیب داور دربی عربستان + عکس

اما برخلاف لیگ قهرمانان آسیا، الهلال وضعیت خوبی در لیگ عربستان دارد و با 52 امتیاز صدرنشین است و الاهلی، رقیب تراکتورسازی در گروه A لیگ قهرمانان آسیا با 51 امتیاز در رده دوم قرار دارد و این 2 تیم باید در چارچوب هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ عربستان به مصاف هم بروند  و اگر الهلال پیروز شود، قهرمانی این تیم یک هفته مانده به پایان لیگ عربستان به اتمام می رسد و اگر الاهلی پیروز شود، آنها شانس بالایی برای قهرمانی خواهند داشت.

تغییر عجیب داور دربی عربستان + عکس

برای این مسابقه که از حساسیت بالایی برخورد دار است، ابتدا نام فهد المرداسی، داور مطرح عربستانی که برای حضور در جام جهانی 2018 روسیه انتخاب شد، به میان آمد اما با درخواست رئیس ها ( لقب الهلال ) برای حضور تیم داوری خارجی برای این مسابقه، فدراسیون فوتبال عربستان از تیم داوری از نروژ با حضور اسون اودوار دعوت کرد تا این دیدار حساس را قضاوت کند.

موئن 39 ساله از سال 2005 در لیست فیفا حضور داشته و دستیاران او هاکلوند و مگنوس لونبرگ هستند.

دیدار تیم های الهلال و الاهلی، فردا شب ( شنبه ) برگزار می شود.

انتهای پیام/

داور دربی عربستان تغییر کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار