استاندار کردستان گفت: توجه و تقویت تولید داخلی، فعال‌تر شدن بنگاه‌های اقتصادی و اشتغال پایدار را به همراه دارد.

/بهمن مرادنیا استاندار کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به شعار سال و ضرورت تحقق آن، اظهار کرد: تولید ملی برای همه کشورها دارای اهمیت ویژه‌ای است  و در جوامع امروز نیز یکی از شاخص‌های اصلی توسعه، تولید کالاهای داخلی با کیفیت و صادرات آن کالاها است.

وی با اشاره به فواید رونق تولید داخلی و تاثیر مثبت آن بر اقتصاد کشور، ادامه داد: توجه و تقویت تولید داخلی، فعال‌تر شدن بنگاه‌های اقتصادی، اشتغال پایدار و ایجاد نشاط و شادابی در جامعه را به همراه دارد.

استاندار کردستان با بیان اینکه دولتمردان با تمام توان، سعی دارند تا با ارائه راهکارها و فرایندهای متفاوت، تولید ملی را به سراسر جهان عرضه کنند، گفت: ضروی است تا فرهنگ استفاده از کالای ایرانی هر چه بیشتر در جامعه نهادینه شود و برای تحقق آن باید به‌ دنبال ارتقای کیفیت تولیدات داخلی باشیم.

مرادنیا حمایت از کالای ایرانی را اولویت کاری اصلی خود در استان متبوعش بیان کرد و گفت: برای موفقیت در این زمینه افزون بر اتخاذ سیاست‌های تشویقی، باید بخش خصوصی نیز فعالانه تر عمل کند.

وی با بیان اینکه ورود جدی بخش خصوصی به عرصه تولید، موجب افزایش کیفیت و ارتقای قدرت رقابت پذیری می‌شود، تاکید کرد: حمایت از تولید داخلی حتما با خرید کالای ایرانی محقق خواهد شد و در این زمینه باید همه تلاش کنیم.

استاندار کردستان اضافه کرد: مردم  باید اولویت خود را در خرید به اجناس ایرانی بدهند و جنس خارجی نخرند و برای تحقق شعار سال همه مردم و مسئولان بسیج شوند و از تولید داخلی به معنای واقعی حمایت و پشتیبانی کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
حسن
۱۳:۳۶ ۱۷ فروردين ۱۳۹۷
سود بانکی زیاد بهتر است یا تولید بدون سود؟سود بانکی بدون دردسر
آخرین اخبار