مدیرکل دامپزشکی سیستان و بلوچستان گفت: ۶ هزار و ۸۸۳ کیلوگرم انواع فرآورده خام دامی فاسد با نظارت بازرسان این سازمان در نوروز امسال از چرخه مصرف خارج و معدوم شد.

مهدی حسینی مدیرکل دامپزشکی سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:: ۳۲ گروه (اکیپ) بهداشتی دامپزشکی سیستان و بلوچستان از ۲۵ اسفند تا ۱۴ فروردین در طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر فرآورده‌های خام دامی ویژه تعطیلات نوروز مشارکت داشتند.

وی ادامه داد: سه هزار و ۸۶۹ مورد بازرسی در این مدت از مراکز تولید، بسته بندی، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی سیستان و بلوچستان انجام شد که حاصل آن‌ها کشف و ضبط فرآورده‌های خام دامی غیربهداشتی، تاریخ مصرف گذشته، دچار شبهه در تاریخ انقضا و نگهداری نامناسب بود.

مدیرکل دامپزشکی سیستان و بلوچستان گفت: همچنین ۳۸ دستگاه خودروی حامل فرآورده‌های خام دامی غیرمجاز نیز در این مدت توقیف و متخلفان آن‌ها به مراجع قضایی معرفی شدند.

حسینی به شهروندان توصیه کرد: برای حفظ سلامت خود و خانواده شان فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز مجاز عرضه تحت نظارت دامپزشکی تهیه کنند.

وی خاطر نشان کرد: اداره کل دامپزشکی سیستان و بلوچستان با شماره تلفن ۱۵۱۲ آماده دریافت گزارشات مردمی، نقطه نظرات، پیشنهادات و پاسخگویی به سئوالات شهروندان است.

انتهای پیام/ع

امحای  فرآورده دامی فاسد در سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار