پاسور تیم ملی والیبال ایران گفت: حضور بازیکنان جوان‌تر موجب می‌شود بازیکنان باتجربه‌تر هم انگیزه مضاعفی بگیرند و سطح تمرینات بالاتر برود.

فرهاد سال‌افزون پاسور تیم ملی والیبال ایران در گفتگو با   خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درمورد آغاز اردوهای تیم ملی زیر نظر ایگور کولاکوویچ برای حضور در مسابقات لیگ ملت‌های والیبال اظهار داشت: پس از پایان لیگ و پس از استراحتی که بازیکنان در جریان تعطیلات عید نوروز داشتند کولاکوویچ تعدادی از بازیکنان را به اردوها دعوت کرد.

وی ادامه داد: بازیکنانی که سرمربی تیم ملی انتخاب کرد شامل بازیکنان تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان و امید هم بودند. بعد از لیگ برتر و استراحت حدوداً دو هفته‌ای کار را شروع کردیم.

سال‌افزون با اشاره به دعوت بازیکنانی از رده نوجوانان و جوانان به اردوی تیم ملی بزرگسالان عنوان کرد: به هر حال این نفرات انگیزه بالایی دارند و می‌خواهند خود را ثابت کنند. ضمن اینکه حضور این نفرات موجب می‌شود بازیکنان باتجربه‌تر هم انگیزه مضاعفی بگیرند و سطح تمرینات بالاتر برود.

پاسور ملی‌پوش والیبال ایران در پایان گفت: تعدادی از بازیکنان هم قرار است طی روزها آینده به جمع ملی‌پوشان حاضر در اردو اضافه شوند. با تکمیل نفرات کار را با قدرت بیشتری پیش می‌بریم. هدف ما حضور با قدرت در مسابقات پیش روی ماست.

انتهای پیام/

سال‌افزون درباره تیم ملی والیبال چه گفت؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.