سه میلیون گردشگر و مسافر نوروزی از ۲۷ اسفند ۹۶ تا پایان ۱۵ فروردین از مراکز و جاذبه‌های دیدنی، اماکن تاریخی و مذهبی این شهرستان بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید علی اسد فرماندار شهرستان بابلسر با بیان اینکه سه میلیون ۲۰۰ هزار نفر شب اقامت مسافران نوروزی در شهرستان بابلسر به ثبت رسید، گفت: شهرستان بابلسر در نوروز امسال با میزبانی از مسافران و گردشگران نوروزی رتبه اول از لحاظ اقامت مسافران را به خود اختصاص داد.

وی افزود: در این مدت بیش از دو هزار و ۴۵۷ بازدید و گشت مشترک از مراکز و اماکن اقامتی، پذیرایی، واحد‌های صنفی توسط دستگاه‌های اجرایی صورت گرفت.

فرماندار بابلسر تعداد پرونده‌های ارسالی به تعزیرات حکومتی و مراجع قضایی را ۲۷۴ مورد عنوان کرد و گفت:تعداد ۳۰۴ شکایت مردمی در ایام نوروز ثبت شد.

اسد با اشاره به اسکان سه هزار و ۳۳۵ خانوار فرهنگی در مدارس بابلسر گفت: ۱۲ هزار و ۸۳۶ نفر در مدارس بابلسر در ایام نوروز پذیرش شده اند.

وی با بیان اینکه بابلسر همواره مقصد اول گردشگری مطرح بوده است گفت: سه میلیون نفر از مراکز و جاذبه‌های دیدنی، اماکن تاریخی و مذهبی این شهرستان بازدید کرده اند.

رییس ستاد خدمات سفر شهرستان بابلسر افزود: برای نوروز امسال حدود یکصد هزار تخت آماده پذیرایی از مسافران نوروزی بوده است که از این تعداد بیش از ۴۰ هزار تخت مربوط به هتل ها، متل‌ها و مجتمع‌های اقامتی و بقیه نیز مربوط به خانه مسافر است.
انتهای پیام/آ

اقامت ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر شب در بابلسر

برچسب ها: میراث فرهنگی ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.