مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اردبیل از شناسایی قانون تعداد 79 مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی اردبیل خبر داد و گفت: از این تعداد 40 مورد قلع و قمع شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهروز آقازاده، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اردبیل پیش از ظهر امروز در تشریح برخورد با کاربری‌های غیرمجاز کشاورزی اظهار کرد: تخریب و قلع و قمع 40 مورد تغییر کاربری غیر مجاز در اراضی کشاورزی شهرستان اردبیل انجام پذیرفته است.

وی تخریب‌های اخیر را مستند به تبصره 2 ماده 10 قانون اصلاح حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی عنوان کرد و ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا کنون در راستای اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون تعداد 79 مورد تغییر کاربری غیر مجاز شناسایی شده که از این تعداد 40 مورد قلع و قمع گردیده و مابقی موارد شناسایی شده در دست اقدام است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اردبیل سطح اراضی آزادشده را بیش از 15 هزار متر مربع اعلام کرد و گفت: حفظ زمین‌های کشاورزی یکی از وظایف مهم این دستگاه بوده و همگان امانتدار اراضی کشاورزی هستیم تا از اراضی کشاورزی متعلق به نسل آینده بهره‌برداری اصولی و صحیحی داشته باشیم.

آقازاده هدف از اجرای قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی را حفظ حقوق مردم و دولت دانست و توضیح داد: مردم باید نسبت به این موضوع آگاه شوند و با جهاد کشاورزی همکاری لازم را داشته باشند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اردبیل از تمامی مالکین زمین‌های کشاورزی در خواست کرد تا قبل از هر گونه تغییر کاربری برای اخذ مشاوره و مجوزهای قانونی به مراکز جهاد کشاورزی دهستان‌های حوزه خود مراجعه نمایند.

انتهای پیام/ع

شناسایی تغییر کاربری های غیرمجاز زمین‌های کشاورزی در اردبیل

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.