هافبک ایرانی تیم الخور قطر بیان کرد: از حضور در جام جهانی ناامید نیستم، اما حضور ۲ کاپیتان تیم ملی ایران در پست من شرایط را سخت می‌کند.

رفیعی: فاکتور‌های کی روش به عملکردم در الخور مربوط نمی‌شود/۲ کاپیتان تیم ملی در پست من بازی می‌کنندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،سروش رفیعی در گفتگو با روزنامه استاد الدوحه قطر درباره غیبتش در فهرست تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2018 روسیه اظهار داشت: ایران  پس از برزیل به عنوان دومین تیم راهی جام جهانی شد. شاید از اینکه به تیم ملی کشورم دعوت نمی شوم ناامید باشم اما باید بدانید در پست من 2 کاپیتان تیم ملی ایران بازی می‌کنند. رابطه خوبی با کارلوس کی‌روش دارم اما شاید او فاکتورهای دیگری مدنظر او است که ارتباطی به عملکردم در الخور ندارد. با اینحال از دعوت به  تیم ملی ایران برای جام جهانی 2018 ناامید نیستم.

از حضور در لیگ ستارگان لذت بردم

او درمورد کیفیت لیگ ستارگان قطر بیان کرد: بر خلاف تصور بسیاری از افرادی که در قطر نیستند، لیگ ستارگان سخت و پرفشار است. بازیکنان حرفه‌ای تیم ها از هفته ابتدایی تا پایان رقابت‌ها تمام تلاششان را برای موفقیت تیم های خود به کار می گیرند. برای من تجربه حضور در لیگ قطر خوب است و از حضور در چنین لیگی لذت می برم.

تلاشم برای انجام دادن بهترین بازی برای الخور ارتباطی به اینکه بازیکن خارجی این تیم هستم ندارد

رفیعی درمورد فشاری که روی بازیکنان خارجی لیگ ستارگان قطر وجود دارد، اظهار داشت: در تمامی تیم‌های لیگ قطر فشار روی بازیکنان خارجی است و انتظار می رود آنها عملکرد بسیار خوبی داشته باشند. همواره تلاش می‌کنم بهترین بازی را برای الخور انجام دهم و این امر به خاطر اینکه بازیکن خارجی این تیم هستم، نیست بلکه به قراردادم با باشگاه الخور احترام می گذارم.

سرمربی الخور مانند یک برادر با من رفتار می کند

هافبک ایرانی الخور تصریح کرد: پس از حضور سرمربی جدید در الخور شرایط من تغییر کرد  چراکه نسیف بیائوی سرمربی بزرگ و باتجربه‌ای است که با تمام بازیکنان مانند یک برادر رفتار می کند.

به جز تیم های قطری از سایر کشورها هم پیشنهاد دارم اما پس از جام امیر درباره آینده ام تصمیم می گیرم

رفیعی درباره وضعیت تمدید قراردادش با الخور گفت: هنوز یک بازی تا پایان لیگ ستارگان باقی مانده است و می توانیم با برتری مقابل العربی ضمن بهبود وضعیتمان در جدول، از کسب 3 امتیاز دیگر خوشحال بشویم. قراردادم پس از پایان فصل جاری لیگ ستارگان تمام می شود اما از اکنون پیشنهادهایی از سایر کشورها و حتی لیگ قطر دارم. با این وجود از حضور در الخور خوشحال هستم.  پس از پایان بازی‌های امیر کاپ قطر درباره آینده‌ام تصمیم می گیرم.

می خواهم خارج از ایران به فوتبالم ادامه دهم

هافبک سابق تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی درباره احتمال بازگشتش به لیگ ایران تصریح کرد: نمی‌توانم از تیم‌هایی که به من پیشنهاد داده اند، نام ببرم اما  پیشنهادهایی از قطر و خارج از این کشور دریافت کرده ام. با این وجود قصد دارم فوتبالم را خارج از ایران و در صورت امکان قطر ادامه دهم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.