رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: با برنامه‌ریزیهای انجام یافته استعدادیابی فوتبال بانوان زیر ۱۶ سال روز جمعه در اردبیل برگزار می‌شود.

صمد نوتاش، رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار داشت: با برنامه‌ریزیهای انجام یافته استعدادیابی فوتبال بانوان زیر 16 سال روز جمعه  در ورزشگاه تختی اردبیل برگزار می‌شود و تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

وی با اشاره به این که استعدادیابی فوتبال بانوان زیر 16 سال با حمایت هیئت فوتبال استان، اداره کل ورزش و جوانان استان و کمیته بانوان هیئت قوتبال و دستگاه‌های مربوطه برگزار می شود افزود: امیدواریم بتوانیم با استفاده از این ظرفیت‌ها استعدادهای بانوان قوتبال را شناسایی کنیم.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل یکی از اولویت‌های هیئت فوتبال استان را برگزاری استعدادیابی فوتبال عنوان کرد و بیان کرد : در این زمینه اقدامات مناسبی انجام شده و برنامه‌ریزی شده امسال استعدادیابی فوتبال بانوان و آقایان به طور منظم برگزار شود.

نوتاش از استارت استعدادیابی فوتبال زیر 16 سال در سال 97 روز جمعه خبر داد و گفت: این استعدادیابی با حضور مربیان مجرب برگزارمی‌شود تا ظرفیت‌های بانوان مستعد در این رشته ورزشی شناسایی شود.

وی تصریح کرد: فوتبال بانوان اردبیل نسبت به سال‌های گذشته رشد قابل توجهی یافته و در حال حاضر فوتبالیست‌های بانوی مطرح اردبیلی در سطح نخست کشور توپ می زنند و عضو تیم‌ ملی فوتبال هم هستند.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل از رشد و توسعه داوری فوتبال بانوان اردبیلی خبر داد و بیان کرد: بانوان داور اردبیلی هم‌اکنون در سطح نخست فوتبال و فوتسال کشور حضور دارند که این یک افتخار بزرگ برای ما است.

نوتاش از برنامه‌ریزی برای شناسایی ظرفیت‌های فوتبال بانوان خبر داد و تصریح کرد: انتظار می‌رود با حمایت بخش خصوصی و  جذب اسپانسر بتوانیم شاهد حضور بانوان در مسابقات لیگ باشیم.

انتهای پیام/ع

شناسایی بانوان مستعد اردبیلی در رشته فوتبال

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.