نماینده مردم چابهار، کنارک، قصرقند و بخش مرکزی نیکشهر گفت: عملیات ساخت بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی بزودی پس از انجام تشریفات قانونی آغاز می‌شود.

عبدالغفور ایران نژاد نماینده مردم چابهار، کنارک، قصرقند و بخش مرکزی نیکشهر در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: ساخت بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی چابهار در نشستی با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و برخی مسئولان سیستان و بلوچستان در تهران نهایی و بزودی پس از انجام تشریفات قانونی آغاز می‌شود.

وی گفت: ساخت این بیمارستان یکی از نیاز‌های مهم مردم در جنوب سیستان و بلوچستان است که می‌تواند بسیاری از مشکلات در حوزه بهداشت و درمان این منطقه را برطرف کند.

وی بیان کرد: با تکمیل و بهره برداری این پروژه بزرگ بهداشتی و درمانی، اختصاص پزشک متخصص و راه اندازی بخش‌های تخصصی خدمت بزرگی به مردم محروم جنوب سیستان و بلوچستان خواهد شد.

وی تصریح کرد: تنها بیمارستان شهر چابهار که در گذشته درمانگاه تامین اجتماعی بوده هم اینک تبدیل به بیمارستان ۱۵۶ تختخوابی شده است.

نماینده مردم چابهار، کنارک، قصرقند و بخش مرکزی نیکشهر گفت: بیمارستان فعلی چابهار قادر به ارائه خدمات درمانی برای جمعیت بیش از ۷۰۰ هزار نفری حوزه انتخابیه این شهر و شهر‌های همجوار نیست.

انتهای پیام/گ

ساخت بیمارستان در چابهار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار