در این بسته خبری می‌توانید آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور را در تاریخ شانزدهم فروردین ماه سال ۹۷ مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در این بسته خبری می‌توانید آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور را در تاریخ شانزدهم فروردین ماه سال ۹۷ مشاهده کنید.

ترافیک سنگین در محور آمل-تهران(ساعت15:00)

پلیس راهور ناجا اعلام کرد: در حال حاضر ترافیک در آزادراه قزوین-کرج محدوده شهر کرج (رفت و برگشت) در برخی از مقاطع، محور چالوس-کرج محدوده مرزن آباد و محور آمل-تهران حدفاصل گزنک تا پلور سنگین است.

همچنین در برخی از محور‌های استان‌های گلستان و مازندران بارش باران را شاهد هستیم.

بر اساس این گزارش محور‌های غیرشریانی شمشک-دیزین، اولنگ-شاهرود، گنجنامه-تویسرکان و سی سخت-سمیرم به علت نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود هستند.

ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج(ساعت13:00)

پلیس راهور ناجا اعلام کرد: در حال حاضر ترافیک در آزادراه قزوین-کرج محدوده شهر کرج (رفت و برگشت) در برخی از مقاطع، محور چالوس-کرج محدوده گچسر و محور اصفهان-شاهین شهر محدوده پل المپیک سنگین است.

همچنین در برخی از محور‌های استان‌های تهران و مازندران بارش برف و باران و همچنین در استان‌های اصفهان، البرز و فارس بارش باران را شاهد هستیم.

بر اساس این گزارش محور‌های غیرشریانی شمشک-دیزین، اولنگ-شاهرود، گنجنامه-تویسرکان و سی سخت-سمیرم به علت نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود هستند.

بارش  باران در استان‌های گیلان و گلستان(ساعت11:00)

پلیس راهور ناجا اعلام کرد: در حال حاضر ترافیک در محور چالوس-کرج در برخی مقاطع نیمه سنگین است.

همچنین در برخی از محور‌های استان‌های تهران و مازندران بارش پراکنده برف و باران و در استان‌های اصفهان، البرز، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان و گیلان بارش باران و در استان خراسان رضوی مه گرفتگی را شاهد هستیم.

بر اساس این گزارش محور‌های غیرشریانی شمشک-دیزین، اولنگ-شاهرود، گنجنامه-تویسرکان و سی سخت-سمیرم به علت نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود هستند.

ترافیک نیمه سنگین در محور چالوس-کرج(ساعت09:00)

پلیس راهور ناجا اعلام کرد: در حال حاضر ترافیک در محور چالوس-کرج در برخی مقاطع نیمه سنگین است و همچنین در برخی از محور‌های استان‌های تهران، البرز و مازندران بارش برف و باران و در استان‌های اصفهان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان و گیلان بارش باران و در استان‌های اردبیل، خراسان رضوی و شمالی مه گرفتگی را شاهد هستیم.

همچنین محور‌های غیرشریانی شمشک-دیزین، اولنگ-شاهرود، گنجنامه-تویسرکان و سی سخت-سمیرم به علت نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود هستند.

وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور (ساعت 07:00)

پلیس راهور ناجا اعلام کرد: در حال حاضر ترافیک در محور آمل-تهران در برخی مقاطع و محور چالوس-کرج در برخی مقاطع نیمه سنگین است و همچنین در محور کندوان محدوده تونل کندوان و محور هراز محدوده‌های منظریه و لاسم بارش برف و در برخی از محور‌های استان‌های البرز، مازندران، گلستان و گیلان بارش باران و در برخی از محور‌های استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، تهران، خراسان شمالی و خراسان رضوی پدیده مه گرفتگی را شاهد هستیم.
محور‌های غیرشریانی شمشک-دیزین، اولنگ-شاهرود، گنجنامه-تویسرکان و سی سخت-سمیرم به علت نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود هستند.

در حال تکمیل...

برچسب ها: ترافیک ، وضعیت راه ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار