مهلت ارائه اظهارنامه های مالیات بر ارزش افزوده فصل چهارم سال گذشته یعنی زمستان تا پایان فروردین ماه تمدید شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، مدیر امور مالیاتی شهرستان مهاباد گفت: مهلت ارائه اظهارنامه های مالیات بر ارزش افزوده فصل چهارم سال گذشته، زمستان 96 تا پایان فروردین ماه جاری تمدید شده است.

جواد جسری افزود: بر اساس قانون، مؤدیان نظام مالیات بر ارزش افزوده تا 15 روز پس از پایان هر فصل باید اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده خود را به اداره امور مالیاتی ارائه کنند اما به دلیل تعطیلات ابتدای سال، تصمیم بر تمدید این مدت برای مالیات بر ارزش افزوده فصل چهارم سال گذشته تا پایان فروردین ماه گرفته شده است.

مدیر امور مالیاتی شهرستان مهاباد اضافه کرد: مودیان می توانند با ارائه اظهارنامه تا این تاریخ، از بخشودگی های مالیاتی در نظر گرفته شده برخوردار شوند.

جسری گفت: برخورداری 100 درصدی بخشودگی جرائم تسلیم نکردن اظهارنامه در موعد مقرر برای این دوره و تأخیر در پرداخت مالیات و عوارض متعلق در صورت درخواست کتبی از جمله بخشودگی های در نظر گرفته شده برای مودیان است.

وی تصریح کرد: مودیان مالیاتی در شهرستان مهاباد می توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی به نشانی www.evat.ir نسبت به ارائه اظهارنامه فصل زمستان و پرداخت مالیات متعلق اقدام کنند.

انتهای پیام/ا

 تمدید مهلت ارائه اظهارنامه های مالیاتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.