سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد گفت:طرح‌های دارای بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی با تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبار امسال، تکمیل می‌شوند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد در گفتگو با گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ گفت: اولویت استان در بحث زیرساخت‌ها نیز ابتدا آب و سپس حوزه‌های راه و گردشگری است.

صادقیان تأکید کرد: برای برخی پروژه‌ها در استان اولویت قائل هستیم که این پروژه‌ها شامل طرح‌های دارای بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی  با تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبار امسال، تکمیل می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان‌ها برای حوزه عمرانی سال ۹۷ برنامه‌های دقیقی خواهیم داشت، افزود: اولویت‌ها و کلیات پروژه‌ها باید مشخص شود.

صادقیان خاطرنشان کرد:  پروژه‌هایی که بتوانند بخشی از اشتغال و مشکل بیکاری استان را حل کنند، در اولویت قرار دارند.

 سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ادامه داد:دستگاه‌های استان که در جذب اعتبارات عمرانی سال ۹۶ ناتوان بودند، میزان تخصیص اعتبار آن‌ها در سال جاری کاهش خواهد یافت.

محسن صادقیان امروز چهارشنبه ۱۵ فروردین‌ماه در جلسه شورای اداری استان با اشاره به برنامه‌های نوروزی امسال و فعالیت‌های ستاد خدمات سفر استان یزد بیان کرد: امسال نوروز آرام و خوبی را در استان شاهد بودیم و بازخورد‌هایی که از مردم و مسافران نوروزی دریافت شده، بسیار مطلوب بوده است.

وی ادامه داد: به‌زودی از شهرستان‌ها نیز گزارش‌هایی در رابطه با نحوه ارائه خدمات نوروزی دریافت خواهیم کرد و جمع‌بندی‌های لازم در این رابطه را انجام خواهیم داد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری در مورد اعتبارات عمرانی سال ۹۶ خاطرنشان کرد: بحث جذب اعتبارات عمرانی سال گذشته نیز بررسی‌شده است و طبق دستور استاندار ، دستگاه‌هایی که نتوانسته‌اند جذب مناسبی داشته باشند، کاهش تخصیص خواهند داشت.

وی ادامه داد: مسائل و پروژه‌های برخی دستگاه‌ها از اولویت‌های استان است، اما این دستگاه‌ها جذب خوبی نداشتند که از اعتبار آن‌ها کسر و به اعتبار دستگاه‌های توانمند در جذب اعتبارات عمرانی افزوده خواهد شد.

انتهای پیام/ ی

حوزه عمرانی سال ۹۷ برنامه‌های دقیقی خواهد داشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار