مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزدگفت:مصرف بنزین طی ایام نوروز در استان یزد ۶ درصد افزایش یافته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛با اشاره به رشد مصرف بنزین در استان یزد طی تعطیلات نوروزی، گفت: در سیزده روز اول سال جاری روزانه یک‌میلیون و ۹۰۰ هزار لیتر بنزین در استان یزد مصرف‌شده که این میزان مصرف نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۶/۳ درصد افزایش مصرف روبرو شده است.

عبدالرضا انتظاری افزود: سفر‌های نوروزی به شهر جهانی یزد افزایش مصرف فرآورده‌های نفتی، در این استان به همراه داشته است.

وی ضمن قدردانی از تلاش شبانه‌روزی کارکنان خدوم این شرکت، پیمانکاران، رانندگان و شرکت‌های حمل‌ونقل، مدیران و کارکنان ۱۲۸ مرکز عرضه سوخت استان که سوخت‌رسانی به همشهریان و مسافرین نوروزی را فراهم ساخته‌اند.

انتظاری بیان کرد: بیش از چهار هزار جلد بروشور راهنمای مسافرین نوروزی ازسوی واحد روابط عمومی این شرکت تهیه که در مراکز عرضه و ایستگاه‌های راهنمای مسافر در ورودی‌های استان توزیع‌شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد با اشاره به مصرف سه میلیون ۴۶۲ هزار مترمکعب گاز CNG در استان یزد، اظهار داشت: این میزان در مصرف بنزین نقش بسزایی را به همراه دارد که با توجه به تعداد و ظرفیت این مراکز عرضه در استان استفاده از این سوخت پاک می‌تواند تا سه برابر افزایش یابد.

انتظاری گفت: علاوه بر سوخت‌رسانی، نظارت بر خدماتی از قبیل: کارواش، رستوران و نمازخانه نیز در جنب جایگاه‌های عرضه سوخت به خودرو‌ها را در دستور کار خود داشت که خوشبختانه خدمات‌رسانی به مسافران شهر میراث جهانی بدون هیچ‌گونه وقفه‌ای در این مدت انجام‌شده است.

وی، توزیع نفت گاز در استان را در این مدت ۱۹ میلیون و یک‌صد هزار لیتر اعلام کرد .

 انتهای پیام/ی

رشد مصرف بنزین در استان یزد در تعطیلات نوروزی

برچسب ها: شرکت ملی نفت ، بنزین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.