سرخیو آگوئرو، مهاجم گلزن آرژانتینی منچسترسیتی نمی تواند تیمش را مقابل لیورپول همراهی کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال منچسترسیتی قرار است امشب (چهارشنبه) در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف لیورپول برود و 2 تیم تلاش می کنند تا با پیروزی در ورزشگاه آنفلید، گام بلندی را برای صعود به نیمه نهایی بردارد.

سرخیو آگوئرو، مهاجم گلزن آرژانتینی منچسترسیتی به دلیل مصدومیت در این بازی غایب است و گابریل ژسوس به عنوان جانشین این بازیکن از ابتدا برای تیمش به میدان می رود.

آگوئرو در چهار بازی خارج از خانه منچسترسیتی در این فصل لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کرده بود و مهره تاثیرگذار پپ گواردیولا محسوب می شود اما او به دلیل مصدومیت در این بازی غایب است و باید دید ترکیب سیتیزن ها در دیدار با لک لک ها چه خواهد بود.

در 6 تقابل اخیر دو تیم، 3 پیروزی برای لیورپول، 2 پیروزی برای سیتی و 1 تساوی به دست آمده است و این مسابقه اولین تقابل اروپایی دو تیم محسوب می شود.

لیورپول جوزف گومز، لالانا و ماتیپ را در اختیار نخواهد داشت و حضور کلاین و امره جان در فهرست تیم مشخص نیست. سیتی نیز آگوئرو را در اختیار ندارد و مشخص نیست مندی، لاپورته و دلف، می‌توانند تیم را همراهی کنند یا نه.

در دیگر دیدار امشب ( چهارشنبه )، بارسلونا به مصاف  آس رم می رود و دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به پایان می رسد.

انتهای پیام/

آگوئرو، غایب بزرگ سیتی مقابل لیورپول

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار