۴۴ میلیاردی کالای قاچاق در مازندران کشف شد.

سرهنگ ذبیح الله پهلوانی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در راستای مقابله بی امان با قاچاق کالا و ارز در استان و برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و حمایت از تولیدات داخلی با استفاده از همه ظرفیت‌ها و امکانات، طرح‌های مقابله با قاچاق کالا و ارز را در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با الویت کالا‌های گمرگی، دخانی، ترانزیتی و فرآورده‌های شیلاتی، کالا‌های تعزیراتی با هدف ناامن ساختن بستر ارتکاب جرم طی ماه گذشته در استان به مرحله اجرا درآمد.

رئیس پلیس آگاهی مازندران گفت: ماموران پلیس آگاهی استان با همکاری دیگر عوامل انتظامی استان با پیگیری و رصد قاچاقچیان و در راستای ماموریت‌های محوله با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده، انبار‌ها و محل دپو کالا‌های قاچاق را شناسایی کردند.

سرهنگ پهلوانی افزود: کشف ۱۹۵ هزار نخ سیگار، ۲۴۸ عدد قطعات یدکی خودرو، ۵۲ تن چوب آلات جنگلی، ۴ هزار قلم دارو و قرص‌های غیرمجاز، هزار و ۷۸۵ قلم انواع لوازم آرایشی، ۳۸۳ کیلوگرم ماهیان خاویاری و استخوانی از جمله کشفیات کالای قاچاق در اسفندماه سال ۱۳۹۶ بوده است.

وی ارزش ریالی کشفیات کالای قاچاق را بیش از ۴۴ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در این ارتباط تعداد زیادی متهم شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی مازندران با تاکید بر استمرار طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز از فعالیت گسترده قرارگاه مبارزه با قاچاق کالاو ارز در استان با همکاری همه عوامل انتظامی و امنیتی استان خبر داد و افزود: نقش مردم و دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی در همکاری با پلیس برای مقابله با قاچاق کالا، نقش سازنده‌ای است.

انتهای پیام/ م

دستگیری قاچاقچیان کالا در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.