۵۰۰۰ ماموریت اورژانس آذربایجانشرقی در طرح نوروزی

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان شرقی گفت: با آغاز طرح نوروزی از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا ۱۳ فروردین ماه پنج هزار و ۲۰۶ ماموریت توسط نیرو‌های این مرکز انجام شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛فرزاد رحمانی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان شرقی گفت: تعداد چهار هزار و ۷۰ ماموریت شهری، یک هزار و ۱۸ ماموریت جاده‌ای و ۱۱۸ ماموریت بین مراکز درمانی بوده است.

وی، تعداد ماموریت‌های تصادفی اورژانس استان را یک هزار و ۸۳ ماموریت برشمرد و گفت: چهار هزار و پنج ماموریت غیر تصادفی توسط کارشناسان اورژانس استان انجام شده است.

رحمانی ادامه داد: در این مدت ۴۶۵ مصدوم حوادث جاده‌ای و ۶۷۴ مصدوم حوادث شهری پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی توسط کارشناسان این مرکز به بیمارستان منتقل شده اند.

وی آمار افرادی را که در تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست داده اند ۱۰ نفر و کسانی که در حوادث شهری فوت کرده اند را ۶ نفر برشمرد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان همچنین گفت: در این مدت یک هزار و ۳۹۹ نفر به ایستگاه‌های سلامت مراجعه کرده اند.

وی با بیان اینکه تمامی پرسنل این مرکز از ۲۴ اسفندماه تا ۱۵ فروردین ماه جاری در آماده باش کامل به سر می‌برند، افزود: در این ایام اورژانس هوایی، موتورآمبولانس و اتوبوس آمبولانس برای ارائه خدمات به هموطنان در کمترین زمان آماده است.

 

انتهای پیام/ش

یک هزار و ۸۳ ماموریت تصادفی اورژانس استان آذربایجان شرقی

برچسب ها: اورژانس ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار