مهاجم برزیلی تیم فوتبال استقلال خوزستان به دلیل مصدومیت، ادامه لیگ برتر هفدهم را از دست داد.

مهاجم استقلال فصل را از دست دادبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جونیور مارینی، مهاجم 25 ساله باشگاه استقلال خوزستان که در ابتدای لیگ هفدهم به این تیم پیوست و در لیگ و جام حذفی عملکرد فوق العاده ای داشت و موفق شد 8 گل به ثمر برساند، به دلیل مصدومیت ادامه فصل را از دست داد.

او اهل شهر کامپوگرانده برزیل است و سابقه بازی در تیم‌های فلامینگو اس. پی، اولاریا، لوندرینا، گواراتینگوئتا، آتلتیکو ساروکابا، سائوپائولو آر. اس برزیل و گاندزاسار کاپان ارمنستان را داشته و همچنین اولین تجربه خارجی این بازیکن در لیگ برتر ارمنستان بوده است.

استقلالی‌ها که با ۲۶ امتیاز درجایگاه چهاردهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارند و با برد در دیدار با گسترش فولاد، می‌توانند تا رده دوازدهم جدول بالا بیایند، امیدوار بودند تا با حضور مارینی بتوانند در لیگ ماندگار شوند و حالا با از دست دادن این بازیکن، کار سختی برای بقا خواهند داشت.

البته آبی پوشان برای تقابل با گسترش فولاد ۴ بازیکن مصدوم و محروم (جونیور مارینی، محمد امین آرام طبع، موسی کولیبالی و سلمان بحرانی) دارند و باید دید در دیدار ویسی و کریمی چه نتیجه‌ای به دست خواهد آمد.

دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و گسترش فولاد تبریز، روز جمعه و از ساعت ۱۷ در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

جونیور مارینی فصل را از دست داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار