بازی‌های دوستانه تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از آغاز رقابت‌های جام جهانی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی 2018 روسیه با تیم های مراکش، اسپانیا و پرتغال همگروه است و باید در نخستین دیدار، 25 خرداد با شاگردان رنار دیدار کند.

ایرانی ها که در صدد هستند تا با کارلوس کی روش طلسم شگنی کنند و بتوانند به مرحله دوم مسابقات جام جهانی صعود کنند و تلاش می کنند تا دیدارهای دوستانه زیادی برگزار کنند و آماده حضور در بزرگترین آوردگاه جهانی فوتبال شوند.

بر همین اساس، تیم ملی در دور قبلی اردوی آماده سازی خود، با سیرالئون، تونس و الجزایر دیدار تدارکاتی برگزار کرد که به 2 پیروزی و یک شکست رسید.

در اردوی تیم ملی در اتریش، درگیری لفظی میان بامداد میرزایی و کارلوس کی روش بوجود آمد که سبب شد تا مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در گفتگو با برنامه 90 ، خبر از قطع همکاری تیم ملی با میرزایی دهد. اما نکته نگران کننده آن بود که پس از این اتفاق، مشکلی در برگزاری بازی های دوستانه رخ دهد که تاج بیان کرد که به جزء دیدار با سیرالئون، تمام مسابقات دوستانه با هماهنگی کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال انجام شده و قطع همکاری با بامداد میرزایی، ضربه ای به بازی های دوستانه نخواهد زد.

برنامه بازی های دوستانه تیم ملی ایران در راه جام جهانی

ازبکستان - سوریه - ترکیه - یونان - لیتوانی 5 دیدار آینده تیم ملی هستند که کی روش امیدوارست تا با بازی مقابل آن تیم ها، آماده حضور در جام جهانی شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار