معاون فرهنگی اوقاف خراسان‌جنوبی گفت: 800 هزار مسافر نوروزی ازخیمه‌های معرفت در خراسان‌جنوبی بازدید کردند.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ حجت‌الاسلام مختاری صبح امروز در بازدید از خیمه‌های معرفت امامزاده سیده زهرا(س ) روستای نوزاد، گفت: مردم در طول سال به مناسبت‌های مختلف به این اماکن متبرکه مراجعه و برای برآورده شدن حاجات خود این بزرگواران را واسطه قرار می‌دهند.

وی افزود: اداره کل اوقاف خراسان‌جنوبی طی سال‌های اخیر اقدامات عمرانی و فرهنگی قابل قبولی را در سطح امامزادگان و بقاع متبرکه انجام داده است.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف خراسان‌جنوبی به اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری در بقاع متبرکه اشاره کرد و گفت: تبدیل بقاع متبرکه به کانون‌‌های فرهنگی، نشر معارف اسلامی، ترویج باورهای دینی و سبک زندگی اسلامی-ایرانی از جمله اهداف فرهنگی این طرح است.

حجت‌الاسلام مختاری زمان اجرای طرح را از 25 اسفندماه تا 15 فروردین‌ماه اعلام کرد و افزود: دراین طرح برخی خدمات رفاهی، فرهنگی و اسکان به مسافران و زائران داده می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف خراسان‌جنوبی از برپایی خیمه‌های معرفت با غرفه‌های مختلف خبر دادو گفت: غرفه‌های خیمه‌های معرفت شامل کودک و نوجوان، قرائت قرآن، عفاف و حجاب، آشنایی با شهدای مدافع حرم، نقاشی خلاقانه، پاسخگویی به احکام شرعی، مشاوره روانشناختی، خانوادگی و سخنرانی چند رسانه‌‌ای است.
انتهای پیام/ب


استقبال از طرح خیمه های معرفت در خراسان جنوبی

برچسب ها: نوروز ، سازمان اوقاف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.