رئیس جمعیت هلال احمر دزفول از خدمات رسانی نیرو‌های امدادگر این شهرستان در طرح ایمنی و سلامت نوروزی به ۵۳۰ گردشگر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عظیم رضای مرساق رئیس جمعیت هلال احمر دزفول گفت: هلال احمر این شهرستان در قالب 2 پست امدادی و یک پست جوانان در بوستان ساحلی کنار دز (علی کله) و پایگاه کوهستانی شهیون  که در قالب طرح ایمنی وسلامت نوروزی که به 530 نفر به صورت سرپایی و 13 نفر انتقال به بیمارستان خدمات رسانی کردند.

ابراهیم سلامی فر، دبیر جوانان جمعیت هلال احمر دزفول نیز گفت:امسال نیز طرح بهرفتی (بهبود رفتار ترافیکی) شامل طرح سبزه بهرفتی ،استیکر بهرفتی،تاج گذاری بهرفتی ،اپلیکیشن اندروید شامل معرفی طرح و ارائه توصیه های سلامت و ایمنی در پست جوانان هلال احمر دزفول به گردشگران و مسافران نوروزی ارائه شد.

وی بیان داشت:طرح اهدای گردونه بهرفتی شامل علائم راهنمایی و رانندگی ،طرح فرفره بهرفتی با معرفی قلم نی دزفول به عنوان بهترین قلم نی جهان و طرح همیار هلال برای پنجمین سال اجرا شد و در روز طبیعت نیز گلدان بهرفتی همراه با کیسه زباله به مسافران اهدا شد .

سلامی فربا اشاره به پیشگیری از اعتیاد افزود:طرح های خلاقیت جوانان هلال احمر نیز با ارائه ماکت شهدای مدافع حرم،اهدای جعبه کمک های اولیه،نمایشگاه پیمان (پیشگیری از اعتیاد) ،طرح میثاق نامه یک قدم تا فرج آخرین مسافر عالم نیز برای اولین بار در دزفول اجرا شد.

سلامی فر با بیان اینکه در مدت 20 روز گذشته 2 هزار بروشور بین مسافران توزیع شده است گفت:در این مدت علاوه بر جوانان هلال احمر از دانش آموزان نیز به عنوان راهنما استفاده شد.

انتهای پیام/م

خدمات رسانی هلال احمر به مسافران نوروزی

برچسب ها: هلال احمر ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.