مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس از اسکان ۶ هزار و ۵۰۰ نفرشب در اقامتگاه‌های نوروزی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهر شیراز خبر داد.

اسکان بیش از ۶ هزار نفر شب در اقامتگاه‌های نوروزی بنیاد شیرازرجبعلی راهی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: امسال در ایام نوروز ۶ مدرسه با ظرفیت ۵۸ کلاس در شیراز برای اسکان و خدمت رسانی به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران اختصاص یافت و از ۲۸ اسفندماه سال ۹۶ تا ۸ فروردین امسال ۶ هزار و ۵۰۰ نفرشب مسافر نوروزی در این اقامتگاه‌ها اسکان یافتند.

وی افزود: به منظور ارتقاء سطح خدمات رسانی به جامعه هدف، با همکاری اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس و اداره کل آموزش و پرورش استان، ستاد نوروزی در استان تشکیل و مکلف به خدمات رسانی هرچه بهتر به ایثارگران شد.

راهی اظهار داشت: انتخاب مدارس با کیفیت و مناسب به عنوان اقامتگاه، ارائه تجهیزات و خدمات رفاهی به خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر و دسترسی آسان آن‌ها به اماکن زیارتی و سیاحتی شهر شیراز از مهمترین ویژگی‌های خدمات رسانی امسال ستاد نوروزی بنیاد شهید و امورایثارگران فارس محسوب می‌شود.
انتهای پیام/ر

خدمات رسانی بنیاد شهید فارس به مسافران در ایام نوروز

برچسب ها: ایثارگران ، نوروز 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار