بیشترین تخلف رانندگی فارس در «دشت ارژن - شیراز» ثبت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حمید احمدی مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس گفت: در روز گذشته تعداد تخلفات ثبت شده در محور‌های مواصلاتی استان فارس ۲ هزار و ۳۹۱ خودرو بوده که بیش‌ترین تخلف در محور «دشت ارژن - شیراز» (کمربندی خان‌زنیان) ثبت شده است.

وی با بیان اینکه در روز گذشته استان فارس با تردد ساعتی ۴۸۴ خودرو در رتبه پنجم تردد در بین استان‌های کشور قرار گرفت، افزود: متوسط سرعت خودرو‌ها ۸۱ کیلومتر بر ساعت بوده است.

احمدی ادامه داد: بیش‌ترین تردد به ترتیب در محور‌های «مرودشت- شیراز»، «شیراز- مرودشت» و «شیراز - سپیدان» اتفاق افتاده که در محور «مرودشت - شیراز» تردد در ساعت ۱۸ الی ۱۹ به ۲ هزار و ۲۱۵ خودرو رسیده است.

وی اظهار کرد: از کل تردد‌های انجام شده ۴ درصد متعلق به تردد خودرو‌های سنگین بوده است.

احمدی گفت: روز گذشته در محور‌های ورودی استان فارس ۶۶ هزار و ۲۶ خودرو عبور کرده‌اند که پرترددترین ورودی مربوط به محور «گچساران - نورآباد» بوده است و در محور‌های خروجی استان نیز ۴۸ هزار و ۲۰۲ خودرو عبور کرده که محور «آباده - شهرضا» پرترددترین محور خروجی بوده است.

وی بیان کرد: در محور‌های ورودی و خروجی شیراز نیز بیش‌ترین تردد در ورودی ۴۰ هزار و ۲۳۳ خودرو بوده در محور «مرودشت – شیراز» بوده و بیشترین تردد خروجی هم در محور «شیراز - مرودشت» با تردد ۳۲ هزار و ۴۲۰ خودرو اتفاق افتاده است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس تصریح کرد:بیش‌ترین پلاک‌های غیر‌بومی به ترتیب مربوط به استان‌های هرمزگان، بوشهر، اصفهان و تهران هستند که مجموع کل خودرو‌های غیر بومی ترددکننده در استان ۱۵۴ هزار و ۹۶۹ خودرو بوده است.
انتهای پیام/ر

مرودشت - شیراز پرترددترین محور فارس

برچسب ها: حمل و نقل ، نوروز 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار