کمیته یهودیان آمریکا در پیامی توئیتری از گزافه‌گویی اخیر «محمد بن سلمان» که موجودیت رژیم صهیونیستی را به رسمیت شناخت، استقبال کرد.

­حمایت کمیته یهودیان آمریکا از اظهارات اخیر ولیعهد سعودی در به رسمیت شناختن حق موجودیت رژیم صهیونیستیبه گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ کمیته یهودیان آمریکا در پیامی توئیتری از اظهارات اخیر «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان سعودی، در مصاحبه با نشریه آتلانتیک که موجودیت رژیم صهیونیستی را به رسمیت شناخت، استقبال کرد.

این کمیته با انتشار پیامی در صفحه توئیتر خود نوشت: «محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی اعلام کرد که اسرائیلی‌ها حق دارند برای خود دولت داشته باشند. از هفتاد سال پیش که دولت یهود متولد شد، هیچ یک از رهبران سعودی به این موضوع اعتراف نکرده بود».

محمد بن سلمان روز گذشته در مصاحبه با مجله آمریکایی آتلانتیک رسما موجودیت اسرائیل را به رسمیت شناخت.  وی در این مصاحبه با بیان اینکه کشورهای عربی حوزه خلیج فارس به علاوه مصر و اردن منافع مشترک زیادی با رژیم صهیونیستی دارند، گفت از نظر او فلسطینیان و اسرائیل حق دارند که سرزمین خودشان را داشته باشند و در آن زندگی کنند!

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار