دبیر جشنواره عکس یزد تمدید این جشنواره را تا پایان فروردین ماه اعلام کرد.

فراخوان جشنواره عکس یزد، شهر زیبای من تمدیدشد حامد سلطانی دبیر جشنواره عکس یزددر گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره عکس «یزد شهر زیبای من»، گفت: این جشنواره در دو بخش حرفه‌ای و موبایلی در ایام نوروز یزد برگزار و تا پایان فروردین ماه تمدید شد.

وی افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را در محور‌های «یزد و دوچرخه»، «یزد و المان‌های نوروزی»، «یزد و گردشگری شهری»، «یزد و گردشگری مذهبی»، «یزد و معماری بومی»، «یزد و آداب و رسوم نوروزی»، «یزد و جاذبه‌های فرهنگی»، «یزد و همزیستی ادیان»، «یزد و صنایع دستی»، «یزد و طبیعت» و «یزد و میهمانان جهانی» ارسال کنند.

دبیر نخستین جشنواره عکس یزد با اعلام راه‌های ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان باید با مراجعه به ربات yazdemanbot@پس از ارسال نام و نام خانوادگی و شماره تلفن همراه خود، تصاویر خود را در یکی از بخش‌های حرفه‌ای یا موبایلی ارسال نمایند.

سلطانی تصریح کرد: حداکثر تعداد تصاویر ارسالی برای هر نفر در بخش عکاسی حرفه‌ای ۱۰ مورد و برای بخش مردمی برای هر شرکت کننده را هفت مورد اعلام کرد.

انتهای پیام/ ا

تمدید فراخوان جشنواره عکس یزد، شهر زیبای من  تا پایان فروردین ماه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار