روسیه و سوریه به شبه‌نظامیان حاضر در شمال شرقی دمشق هشدار دادند این منطقه را ترک کنند.

اولتیماتوم روسیه و اسد به تروریست های قلمون شرقیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، روسیه و سوریه به تروریست ها و شبه نظامیان حاضر در منطقه‌ای در شمال شرق دمشق به نام قلمون شرقی هشدار دادند درصورت نپذیرفتن حکومت دولت مرکزی باید هر چه سریع‌تر این منطقه را ترک کنند.

سخنگوی یکی از گروه‌های معارض سوری روز سه شنبه اظهار کرد نظامیان روسیه و سوریه به شبه نظامیان اعلام کردند یا حکومت دولت مرکزی را بپذیرند و یا این منطقه را ترک کنند.

وی در مصاحبه ای با رویترز اعلام کرد نظامیان روسیه و سوریه در جلسه ای به شبه نظامیان قلمون شرقی اولتیماتوم دادند که حکومت دولت مرکزی را بپذیرند؛ در غیر این صورت باید این منطقه را ترک کنند. آنها همچنین تاکید کردند این اقدام به نفع شهروندان سوری خواهد بود.

وی همچنین در یک مصاحبه دیگر اعلام کرد: «یک پیام واضح و روشن به ارتش آزاد سوریه ارسال شده است: یا مصالحه و آشتی را بپذیریم، خلع سلاح شویم و تسلیحات خود را به دولت سوریه تحویل دهیم و یا قلمون شرقی را ترک کنیم.»

منطقه قلمون شرقی در 40 کیلومتری دمشق و منطقه ای جدا از غوطه شرقی است. اخیرا نظامیان سوری غوطه شرقی را باز پس گرفتند و این منطقه از وجود تروریست ها پاکسازی شد. آخرین گروه شبه نظامیان حاضر در غوطه شرقی نیز پس از خروج از این منطقه راهی ادلب شدند.

انتهای پیام/

روسیه و سوریه به شبه‌نظامیان حاضر در شمال شرقی دمشق هشدار دادند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار