فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به افزایش تردد در محور‌های مختلف استان بوشهر در روز طبیعت گفت: آخرین روز تعطیلات نوروزی در استان تلفات رانندگی نداشت.

روز طبیعت در استان بوشهر تلفات رانندگی نداشتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  سردار خلیل واعظی اظهار داشت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون پلیس حضور گسترده‌ای در کنار مردم داشته است و در راستای تامین امنیت در زمینه‌های مختلف اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی با اشاره به اضافه شدن ۹۰ پاسگاه انتظامی و پلیس راه موقت در سطح استان بوشهر برای ایام نوروز، خاطرنشان کرد: ۷۷۰ گشت خودرویی، موتوری و پیاده در سطح استان بوشهر در ایام نوروز فعال شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به توسعه امنیت در مناطق مختلف استان با افزایش تعداد گشت‌ها، اضافه کرد: در زمینه ترافیک و تردد‌های درون‌شهری و برون‌شهری نیز با افزایش گشت‌ها شاهد کاهش تصادفات بودیم.

وی با تقدیر از همکاری رانندگان در تامین امنیت ترافیکی راه‌های استان بوشهر در روز طبیعت، بیان کرد: امروز شاهد افزایش تردد در محور‌های مختلف در سطح استان بوشهر بودیم و بیشترین میزان تردد مربوط به ساعت‌های ۱۶ تا ۲۱ بود.

واعظی با اشاره به اینکه در همه مسیر‌های مربوط به تفریح‌گاه‌های استان بوشهر شاهد ترافیک و تردد بالایی بودیم، افزود: بیشترین تردد امروز در محور کنارتخته به دالکی بود.

فرمانده انتظامی استان بوشهر ادامه داد: امسال خوشبختانه در روز طبیعت هیچ‌گونه حادثه رانندگی در سطح استان اتفاق نیفتاده است که نتیجه قانونمداری رانندگان و حضور هوشمندانه پلیس بوده است.

انتهای پیام/م

آخرین روز تعطیلات نوروزی در استان بوشهر تلفات رانندگی نداشت

برچسب ها: نوروز ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.