رئیس اداره میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی نهاوند از بازید 180 هزار مسافر از اماکن گردشگری این شهرستان خبر داد.

بازید 180 هزار مسافر از اماکن گردشگری نهاوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محسن جانجان ،رئیس اداره میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی نهاوند بیان کرد:مراکز گردشگری نهاوند شامل سرابها ، پارکها ، مراکز تاریخی و موزه ها است که در بین آنها بیشترین بازدید از جاذبه های طبیعی و سرابها صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه میزان بازدیدهای صورت گرفته امسال در مقایسه با نوروز سال گذشته از افزایش 15 درصدی برخوردار بوده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشکری و صنایع دستی نهاوند افزود: مراسم نوروزگاه ، امسال با همکاری بخشداران در 6 سراب گاماسیاب ، گیان ، فارسبان، گنبد کبود، ملوسان و کنگاور کهنه برگزار شد که در این مراسم بازیهای بومی محلی ، پخت آش و نان محلی ، نمایش آداب و رسوم سنتی ، ریسندگی و بافندگی و همچنین نمایشگاه تولیدات محلی اجرا شد.

جانجان گفت: معرفی مراکز دیدنی نهاوند و همچنین احیای آداب و رسوم و سنت های اصیل مردم این شهرستان از جمله اهداف برگزاری مراسم نوروزگاه است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به وجود 12 سراب و مراکز تاریخی و فرهنگی ، آمار ارائه شده از میزان حضور گردشگران در مراکز تفریحی و تاریخی نهاوند بر اساس مستندات و تعداد قبوض صادرشده اعلام شد و حتی می توان گفت که تعداد گردشگران بیش از این آمار است.

انتهای پیام/ب

180 هزار مسافر از جاذبه های گردشگری نهاوند بازدید کردند

برچسب ها: گردشگری ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.