مسئول برنامه سلامت نوروزی وزارت بهداشت از معدوم‌سازى ١٣٤١تن موادغذایى فاسد در طرح سلامت نوروزى تا ١٣ فروردین خبر داد.

کشف و معدوم سازى ١٣٤١ تن موادغذایى فاسد و غیربهداشتى در ایام نوروزسید رضا غلامی مسئول برنامه سلامت نوروزی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عنوان کرد: از ابتدای طرح سلامت نوروزی در حوزه بهداشت محیط از ١٥ اسفند ٩٦ تا پایان روز ١٣ فروردین، اکیپ‌های بازرسی بهداشت محیط وزارت بهداشت، ٧٨٢ هزار و ٣٦٣ مورد بازدید بهداشت محیطی از مراکز و اماکن با تاکید بر مراکز و اماکن حساس را انجام داده اند.

وى با اشاره به اهم فعالیت هاى انجام شده در طرح سلامت نوروزى بهداشت محیط عنوان کرد: در طول این مدت ٢٧ هزار و ٩٥١ بازدید از مراکز و اماکن بین راهی و ١٨ هزار مورد بازدید مشترک با سایر دستگاه‌های اجرایی به ویژه تعزیرات حکومتی انجام شده که در این بازرسی ها، ٢ هزار و ١١٢ اماکن متخلف بهداشتی پلمپ و ١٠ هزار و ٢٢١ مرکز و مکان متخلف بهداشتی نیز به مراجع قضایی معرفی شده اند.

وی تصریح کرد: در مدت یاد شده اکیپ‌های بازرسی بهداشت محیط وزارت بهداشت توانستند بیش از ٤٠٥ و ٦٤٠ هزار مورد کلرسنجی براى بررسى سلامت آب آشامیدنى انجام دهند.

تداوم اجرای طرح سلامت نوروزی تا نیمه فروردین

مسئول برنامه سلامت نوروزی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت از معدوم سازی ١٣٤١ تن مواد غذایی فاسد و غیر بهداشتی در طرح سلامت نوروزی بهداشت محیط وزارت بهداشت خبر داد و افزود: طرح سلامت نوروزى تا پایان روز ١٥ فروردین ادامه دارد و برنامه نظارت بر اماکن عمومى، تفرجگاه‌ها، رستوران هاى بین راهى، آب هاى آشامیدنى و غیره  در معاونت هاى بهداشتى دانشگاه هاى علوم پزشکى انجام مى شود.

وى یادآور شد: در روزهاى عادى و ساعات ادارى ٢٧٠٠ تیم بهداشتى (حدود ٦ هزار نفر) و در ساعات غیر ادارى و تعطیلات (٢ تا ٨ شب) ١٢٤٠ تیم بهداشتى ٢ نفره نظارت بر بهداشت را انجام مى دهند.

انتهاى پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۱۴ فروردين ۱۳۹۷
اینهمه فاسد مواد غذایی غیر بهداشتی آخه چرا !!!!مسئولان یه فکری بکنه و راه حل پیدا کنید لطفا.
آخرین اخبار