در پیک بامدادی چهاردهم فروردین می‌شنوید؛

رشد تلفات رانندگی نوروزی در غیبت جعبه و کپسول ناجی + صوت

وجود جعبه کمک‌های اولیه و کپسول‌های آتش نشانی در خودرو، یکی از عواملی است که می‌توان جان مسافران را نجات دهد.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ برنامه پیک بامدادی رادیو ایران به موضوع سوانح رانندگی و عوامل اثرگذار بر آن در ایام نوروز پرداخته است.

گفتنی است؛ تجهیزات خودرو به ویژه جعبه کمک‌های اولیه و کپسول آتش نشانی می‌تواند جان مسافران را تا حد زیادی در هنگام حوادث نجات دهد.

 

 

 

 

انتهای پیام/

 

رشد تلفات جاده‌ای در نوروز ۹۷ + صوت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۴ ۱۶ فروردين ۱۳۹۷
شوخی یا جدی تهران و تهران نشین ها عاصی از این ازدحام شهر پراز اضطراب وتشویش بخیال ارامش هنوز از سفر نوروزی بر نگشته از دیروز راهی شمال شدند . بیایید از شعار دست بردارید و تا دومیلیون کشته زلزله در تهران اتفاق نیفتاده و همه حضرات مسول را مانند حوادث سال پیش انگشت بدهان نکرده تهران را از تهران بیرون ببرید .وزارت نفت جایش در اهواز وابادان فقیر است وزارت کشاورزی در تهران باشد بهتر است یا شمال ؟کشتیرانی وگمرک چه لزومی به حضور در پایتخت دارند ؟ ووووو که کارشناسان و مجریان انرا میفهمند و میدانند اما میگن ما فقط چهار سال وقت داریم که ......لطفاببرید شمال تهران راو تقسیم کنید بگذارید شهرهای ایران هم فرصت کار داشته باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۴ ۱۶ فروردين ۱۳۹۷
ای بابا چرا آخه
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۱:۲۴ ۱۶ فروردين ۱۳۹۷
رانندگان لجباز که زورشون میاد نور پایین در شب مقابل خودرو روبرو بزنند را چه کسی باید جلو گیری کنه؟ هرکسی هم هرنوع لامپی دلش میخواد رو ماشینش میندازه،خلاصه شب ها بیشتر باید کنترل بشه تا روزها
Iran (Islamic Republic of)
بهرام
۱۲:۵۴ ۱۵ فروردين ۱۳۹۷
جاده ها دارای ترکم زیاد وباعث خستگی راننده و نهایتا قانون شکنی و تصادف میگردد باید تشویق نمود مردم از هواپیما و قطار و اتوبوس برای مسافرت استفاده کنند.ضمنا با توجه به تراکم نظم حرکت نسبت به گذشته خیلی بیشتر باید گردد ولی بدلیل فوق بی نظمی در حرکت نیز بیشتر شده است.
آخرین اخبار