سرمربی تیم ملی وزنه برداری گفت: طبق هماهنگی های به عمل آمده قرار است کیانوش رستمی پس از بازگشت از آلمان به سایر ملی پوشان در اردوی وزنه برداری ملحق شود.

محمد حسین برخواه درباره آغاز مرحله دوم اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان به خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران گفت: این اردو از سه شنبه (۱۴ اسفند) در تهران آغاز می شود و تا ۲۰ اردیبهشت به مدت پنج هفته طول می کشد. پس از اتمام مرحله دوم‌ اردوی تیم ملی وزنه برداری اردویی ۳هفته ای سطح دریا برگزار می کنیم. ۱۶ وزنه بردار در این مراحل شرکت می کنند که پس از پایان اردوی سطح دریا از آن ها رکوردگیری می شود تا نفرات مدنظرمان را برای بازی های آسیایی انتخاب کنیم.

او درباره آخرین وضعیت کیانوش رستمی برای حضور در اردوهای تیم ملی وزنه برداری تصریح کرد: طبق هماهنگی هایی که کیانوش با رئیس فدراسیون انجام داده قرار است به دنبال بازگشت از آلمان در اردوی تیم ملی شرکت کند. از آنجاییکه تیم ملی وزنه برداری در زمان سفر رستمی به اسپانیا و آلمان اردو نداشت، تمرین کردن او در طول سفر خوب است.

برخواه درمورد شانس تیم ملی وزنه برداری ایران برای تکرار مقام قهرمانی جهان با توجه به اتمام محرومیت ۹ کشوری که با دوپینگ درگیر بودند، گفت: شرایط ما برای تکرار قهرمانی بسیار سخت است اما باید ۲ تیم خوب را آماده کنیم تا با قدرت در رقابت های جهانی و بازی های آسیایی حاضر شویم و در این رویدادها نتایج خوبی بگیریم.

او درمورد نفرات آسیب دیده تیم ملی وزنه برداری بیان کرد: در مرحله اول اردوی تیم ملی از لحاظ آسیب دیدگی مشکل خاصی نداشتیم اما طبیعی است که در مراحل بعدی با افزایش فشار تمرینات، احتمال آسیب دیدگی وزنه برداران هم بالاتر می رود. با این حال امیدواریم این اتفاق رخ ندهد و تمام ملی پوشان با آمادگی کامل راهی رقابت های جهانی و بازی های آسیایی شوند.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان درباره ارزیابی اش از وضعیت تیم های جوانان برای حضور در رقابت های جهانی اظهار داشت: در رده جوانان تیم خوب و پرقدرتی داریم و فکر می کنم این تیم در مسابقات آسیایی و جهانی سال ۲۰۱۸ و۲۰۱۹ قهرمان می شود. پس از مسابقات جوانان جهان که در تیر ۹۷ برگزار می شود،می توانیم برخی از ملی پوشان رده سنی جوانان را به تیم بزرگسالان دعوت کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات برخواه در مورد تیم ملی وزنه برداری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار