معاون ورزشى باشگاه استقلال گفت :تمامى اعضاى تيم هم قسم شدند تا برابر تيم الريان نتيجه خوبى را كسب كنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان پندار توفیقی در مورد وضعيت استقلال گفت: خدا را شكر استقلال شرايط خوبى دارد. متاسفانه تعدادى بازيكن مصدوم داريم و در همين راستا تیام، حسینی و باقری مصدوم هستند و به این بازی نمی‌رسند اما با توجه به شرايطى كه تيم دارد همه هم قسم شدند تا بازى خوبى را مقابل الريان انجام دهند تا نتيجه خوبى را كسب كنيم.

او در مورد تمديد قرارداد با شفر و بازيكنان تيم افزود: انشاله پس از بازى با الريان در اين بازه بيشتر صحبت خواهيم كرد و اكنون تمام تمركزمان روى بازى امروز است .ضمن اینکه طبيعى است و اجازه دهيم فصل به سرانجام برسد و بعد درباره تمدید قراردادهاى بازيكنانى جديد و بازيكنان فعلى اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

توفيقى در مورد اينكه هواداران از نقش تيام رضايت كامل دارند بيان كرد: بيش از سه هفته مذاكراتمان براى جذب تيام ادامه داشت و على رغم تمتم فشار ها سعى كرديم بازيكن خيلى خوب جذب كنيم .هراداران استقلال اطمينان خاطر داشته باشند كه براى فصل آينده بازيكنانى كه براى فصل آتى در نظر داريم جذب كنيم و اكنون در حال بررسى آنها در ليست هستيم سعى مى كنيم با كيفيت هاى فوتبال را جذب كنيم.

معاون ورزشی باشگاه استقلال در مورد آخرین وضعیت پادوانی گفت: پادوانى به زودى به منزلى در كنار كلينيك نوروزى منتقل مى شود و كارهاى رهن اين منزل در حال انجام است و با شركتى هم صحبت شده تا تجهیزات كامل فیزیوتراپی را در خانه نصب كنند تا به‌صورت روزانه و تمام‌وقت با پادوانی کار شود .از طرفى نوروزى نيز با او كار مى كند تا پادوانى هر چه زودتر بتواند سر پاى خود بايستد و به تيم اضافه شود.

او در مورد اضافه شدن پادوانى به كادر فنى استقلال گفت: در هر صورت پادوانى چه به كادر اضافه شود و يا بازى كند بايد اين قول را بدهيم كه پادوانى از استقلال جدا نخواهد شد و در جمع ما می‌ماند.

توفيقى در مورد وضعيت مهدى قائدى توضيح داد: اين بازيكن در تعطيلات عيد به تهران آمد و به انجام فیزیوتراپی پرداخت و انشالله بعد از سيزدهم كار فيزيوتراپى را به طور جد دنبال و در نهايت براى تمرين به تیم اضافه خواهد شد. بازگشت قائدى به تمرينات به تصميم نوروزى بستگى دارد و او بايد اجازه دهد .از طرفى بايد بگويم باشگاه استقلال براى تمام بازيكنان امكانات كامل ندارم ديده است .اما بعد از حادثه‌ای که برای قائدی پیش آمد جداى از مسائل فرهنگی، نظارت‌مان را هم روی بازیکنان بیشتر كرديم.

توفیقی در مورد چمن کمپ حجازی هم گفت: چند شركت پيش قدم شدند تا چمن اين زمين ترميم شود .همچنین در ورزشگاه مرغوبکار هم فعالیت‌هایی صورت مى گيرد تا به‌عنوان آکادمی باشگاه از آن استفاده کنیم. در حال حاضر با صنایع دفاع یک سال دیگر قرارداد داریم و تا آمادگی کامل کمپ ترجيحا محل تمرین تیم اصلی تغییر نخواهد کرد و وقتى زمين هاى خودمان تكميل شد تمريناتمان را در اين زمين ها دنبال مى كنيم

او در مورد بحث مذاکره جپاروف با سپاهان اظهار كرد :بازیکنان براى مذاكره آزاد هستند . طبق قوانين فیفا يك بازيكن 6 هفته قبل از پایان لیگ مى تواند مذاکرات‌شان را آغاز کند. مطمئن باشيد ما هم برای تمدید قرارداد بازیکنان کلیدی‌مان بیکار ننشسته‌ایم اما نكتهقابل توجه اين است كه ما در حال حاضر در کوران مسابقات هستیم و نمی‌خواهیم اطلاعیه صادر کنیم چرا كه تيم بايد با تمركز بيشتر صحبت كند

معاون ورزشی باشگاه استقلال در مورد صحبت هاى كى روش مبنى بر اينكه بازيكنان را بيش از ٤٠ روز در اختيار داشته باشد و موضع اين باشگاه چه خواهد بود گفت :در اين باره تصميم مى گيرد .صلاح مى دانيم در مورد مسائل فنى سرمربى تصميم گيرنده باشد.

او در مورد ليست طلبكاران استقلال گفت: طلبكاران باشگاه استقلال كماكان وجود دارند . طلب یک عده را قبل از عید تسویه کردیم و با سایر طلبکاران نیز توافق خواهیم کرد تا انشاله به زودى تسويه شود .بحث ماليات را هم پيگير هستيم و با توجه به رقم سنگين بدهى ها در حال تسويه هستيم.

انتهای پیام/

اظهارات توفیقی درباره شرایط استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار