رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی از کاهش ۱۳ درصدی تعداد جان باختگان حوادث رانندگی در آذربایجان شرقی خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛سرهنگ جواد ناموران رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی با اشاره به کاهش ۱۳ درصدی تعداد جان باختگان حوادث رانندگی در استان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، گفت: در مجموع از ۲۵ اسفند ماه تا به این لحظه، شاهد جان باختن ۲۶ نفر در جاده‌های آذربایجان شرقی هستیم، در حالی که در سال گذشته در این مدت، ۳۰ نفر جان خود را از دست داده بودند.

وی افزود: باتوجه به این‌که موج بازگشت مسافران نوروزی آغاز شده است؛ بیشتر محور‌های استان با حجم تردد بیشتری برخوردار بوده، ولی ترافیک روان است.

وی با اشاره به محور‌های دارای ترافیک سنگین، عنوان کرد: در محور تبریز- جلفا، ایلخچی و تبریز- اهر ترافیک سنگین و نیمه سنگین است.

سرهنگ ناموران با بیان به این‌که محور آذرشهر- بناب تا اطلاع ثانوی مسدود است، گفت: به علت خطر ریزش پله غله زار آذرشهر، تردد از شهرستان آذرشهر انجام می‌شود و به محض رفع خطر، این مسیر باز خواهد شد.

رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی در خصوص علت وقوع تصادفات، عنوان کرد: اصلی‌ترین دلایل بروز تصادفات، سرعت و سبقت غیر مجاز و بی توجهی به جلوست؛ بنابراین از رانندگان انتظار می‌رود ضمن رعایت این موارد از سویی نیز استراحت را پس از دو ساعت رانندگی مداوم در اولویت قرار دهند.

 

انتهای پیام/ش

جان باختن ۲۶ نفر در حوادث رانندگی آذربایجان‌ شرقی

برچسب ها: حوادث ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.