۲ میلیون و ۶۶ هزار و دویست وپنجاه نفر مسافر نوروزی از مراکز گردشگری، زیارتی و تفریحی شهرستان بابلسرگردی بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، میثاق جعفریان رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بابلسر با بیان اینکه امسال نیز نسبت به مشابه پارسال این شهرستان رتبه نخست شب اقامت در مازندران را کسب کرد، گفت: از ۲۷ اسفند ۹۶ تاکنون ۲ میلیون و ۱۱۴ هزار و ۷۲۵ نفر مسافر در بابلسر شب اقامت کردند.

وی افزود: ۲ میلیون و ۶۶ هزار و دویست وپنجاه نفر از مراکز گردشگری، زیارتی و تفریحی این شهرستان بازدید داشته اند.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بابلسر به اجرای تور‌های رایگان بابلسرگردی ویژه مسافرین نوروز ۹۷ در این شهرستان اشاره کرد و گفت: در این تور‌های رایگان بیش از ۲۰۰ نفر از مسافرین سایر نقاط کشور، از جاذبه‌های گردشگری تفریحی و زیارتی این شهرستان بازدید و با ظرفیت‌های گردشگری این شهرستان آشنا شدند.

جعفریان افزود: این تور‌های رایگان به میزبانی آژانس هواپیمایی نیکوپرواز بابلسر و با همکاری اداره میراث فرهنگی و گردشگری بابلسر، شهرداری و اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

وی گفت: در این تور‌ها مسافران از جاذبه‌هایی همچون، اتوبوس دریایی، پیست کارتینگ و چهارچرخ، موزه حیات وحش، نوار سواحلی و دریا، منطقه جنگلی میرود، آستان مبارک امامزاده ابراهیم، خانه سنتی و خرید نان و آش و غذا‌های محلی، بازار ترشیجات بابلسر، فروشگاه‌های جدیددرمسیربابلسربه فریدونکنار، ساختمان تاریخی شهربانی، مسیر رودخانه بابلرود، باغ وحش بازدید کردند.
انتهای پیام/آ

استقبال مسافران نوروزی از بازدید مراکز گردشگری بابلسر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.