رئیس سازمان جوانان هلال‌احمر گفت: همدان جزء استان‌های برتر در حوزه معاونت جوانان هلال‌احمر به شمار می آید.

همدان استان برتر در معاونت جوانان هلال احمر کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مسعود حبیبی رئیس سازمان جوانان هلال‌احمر با بیان اینکه  همدان جزء استان‌های برتر در حوزه معاونت جوانان هلال‌احمر به شمار می رود، گفت: امیدواریم با تلاش‌های انجام شده شاهد شکوفایی روزافزون این حوزه در استان همدان باشیم.

وی در ادامه با اشاره به ارزیابی های انجام شده از طرف سازمان جوانان هلال احمر بیان کرد: در این ارزیابی معاونت جوانان همدان جزء استان‌های فعال و برتر در کشور  انتخاب شده است.

حبیبی با قدرانی از جوانان فعال در حوزه جمعیت هلال احمر گفت: حضور جوانان پرنشاط که در تعطیلات نوروزی رفاه و آسایش خود را به  خدمت به مردم و کمک به مسافران ترجیح داده‌اند، مایه  افتخار است.

رئیس سازمان جوانان هلال‌احمر ابراز امیدواری کرد: امیدواریم این حضور و فعالیت‌های ارزشمند موجب ایمنی و سلامت بیشتر برای مسافران شده و سفری ایمن داشته باشند.

وی با بیان اینکه عامل انسانی مهم‌ترین دلیل تصادفات جاده‌ای به شمار می‌رود بیان کرد: 40 درصد تصادف‌ها بر اثر خستگی و خواب‌آلودگی رخ می‌دهد و توضیح دادن در این‌باره به رانندگان در تغییر رفتار آن‌ها، تأثیر مهمی داشته و دارد.

 حبیبی در ادامه بیان کرد: فعالیت‌های جوانان هلال‌احمر در پایگاه‌های نوروزی در راستای  اطلاع‌رسانی و آگاهی صورت می گیرد که خود تغییر رفتار رانندگان و کاهش تصادف را در پی دارد.

رئیس سازمان جوانان هلال‌احمر با اشاره به فرارسیدن 13 فروردین روز طبیعت گفت: این روز شلوغ‌ترین روز تعطیلات نوروزی است و مسافران باید از شتاب برای برگشت پرهیز کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان نیز گفت: جمعیت جوانان هلال احمر استان همدان در ایام نوروز با  16 ایستگاه ایمنی و سلامت جاده‌ای و 80 پایگاه ایمنی در بوستان‌ها و محل‌های پرتجمع  به شهروندان و مسافران خدمت رسانی می کند.

انتهای پیام/ د.ا

رتبه برتر همدان در حوزه معاونت جوانان هلال‌احمر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.