فرماندار کاشان از برگزاری هفته فرهنگی کاشان با هدف معرفی تمدن سیلک در لندن خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمیدرضا مومنیان عصر امروز در آئین افتتاح یک اقامتگاه سنتی در کاشان که با حضور معاون امور مجلس رئیس جمهور برگزار شد، با اشاره به اینکه سرمایه گذاری در کاشان در حوزه گلاب گیری و نیز گردشگری افزایش یافته است، اظهار داشت: همچنین بهره گیری از ظرفیت ۷۰ هکتار بافت تاریخی نیز می تواند یکی دیگر از جاذبه های گردشگری و در نهایت سرمایه گذاری در این شهرستان به شمار رود.

وی ادامه داد: کاشان در فصل گلابگیری میزبان گردشگران زیادی است که باید با توجه به این ظرفیت ها کاشان را به شهر رویدادها تبدیل کنیم تا در فواصل مختلف شاهد حضور گردشگران در این شهرستان باشیم.

فرماندار کاشان تصریح کرد: گردشگری علاوه بر ایجاد اشتغال در منطقه می تواند به توسعه روابط فرهنگی و نیز بسط فرهنگ اسلامی به دیگر شهرها و حتی کشورها نیز موثر باشد.

وی از برگزاری هفته فرهنگی کاشان با هدف معرفی تمدن سیلک در لندن خبر داد و گفت: این برنامه در خردادماه جاری برگزار خواهد شد.

گفتنی است، اقامتگاه افتتاح شده دارای ۱۵ اتاق و ظرفیت پذیرش ۳۸ میهمان است که با سرمایه گذاری بخش خصوصی و سرمایه ۳۵ میلیارد ریالی به بهره برداری رسیده است.

 

انتهای پیام/م

 

مراسم افتتاح  اقامتگاه سنتی در کاشان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.