نشست خبری سرمربیان تیم های استقلال ایران و الریان قطر دارای حواشی زیادی بود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درحالی قرار است در چارچوب هفته پنجم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، فردا ( دوشنبه ) تیم های استقلال ایران و الریان قطر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند که 2 تیم در جدول رده بندی 6 امتیازی هستند و با پیروزی در مسابقه فردا، می توانند صعودشان به مرحله بعد را تا حدودی قطعی کنند.

در جدول رده بندی گروه D ، العین امارات با 4 امتیاز پس از استقلال و الریان سوم است و الهلال عربستان قعرنشین این گروه لقب گرفته است.

بر همین اساس، نشست خبری این مسابقه امروز ( یکشنبه ) در محل روابط  عمومی فدراسیون فوتبال برگزار شد که حواشی زیادی داشت.

ابتدا و پیش از شروع نشست، خبرنگاران و عکاسان زیادی در پیش درب ورودی فدراسیون فوتبال ایستاده بودند و به دلیل برگزاری جلسه هماهنگی آنها اجازه حضور در محل روابط عمومی را نداشتند و پس از 10 دقیقه سرگردانی موفق شدند در این محل حضور یابند.

همچنین در حالی که طبق قانون مسابقات بین المللی، هر باشگاه باید به همراه یکی از بازیکنان اصلی خود در نشست مطبوعاتی قبل از بازی حضور یابد اما الریان در اقدامی عجیب سعود الخاطر، دروازه بان دوم خود را به نشست آورد و مسئول رسانه ای AFC در اعتراض خبرنگاران پاسخ داد: " اگر این بازیکن در ترکیب اولیه تیم الریان در دیدار فردا نباشد این موضوع را گزارش خواهیم کرد که به احتمال فراوان جریمه مالی برای این باشگاه در پی خواهد داشت.

حواشی نشست خبری دیدار استقلال - الریان/ اقدام عجیب سرمربی قطری ها!//////////

همچنین مسئولان فدراسیون فوتبال که برای این نشست تنها مترجم انگلیسی را همراه لادروپ آورده بودند اما الخاطر دروازه بان الریان، تنها به زبان عربی صحبت می کرد و همین امر سبب شد تا یکی از خبرنگاران ترجمه این بازیکن را انجام دهد که در نوع خود جالب توجه بود.

دیدار تیم های استقلال ایران و الریان قطر از ساعت 20 فردا ( دوشنبه ) در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

انتهای پیام/

اقدام عجیب لادروپ در نشست خبری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.