فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: پلیس ضمن آمادگی کامل برای برقراری نظم و آرامش شهروندان در روز‌های پایانی نوروز، تمهیداتی را برای حضور مردم در روز طبیعت در نظر گرفته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ سردار محمودی فرمانده انتظامی استان به استقرار و آماده باش کامل ماموران پلیس در این روز اشاره کرد و افزود: استقرار ماموران انتظامی در بوستان ها، تفرجگاه‌ها و پارک‌ها از جمله اقداماتی است که همه ساله در این روز به اجرا در می‌آید تا شهروندان با خیال آسوده در کنار خانواده از طبیعت استفاده کنند.

سردار محمودی افزود: از ساعت ۶ صبح تا ۲۲ شب فردا ورود هرگونه کامیون از میدان شورا و سایر ورودی‌ها به جاده باراجین و بوستان فدک ممنوع است.

وی اضافه کرد: مردم می‌توانند در صورت برخورد با مشکل و مسائل خاص، مراتب را با ماموران پلیس از طریق تلفن ۱۱۰ گزارش دهند.

فرمانده انتظامی استان گفت: پلیس قزوین علاوه بر تامین امنیت سفر هموطنان در جاده‌ها و محور‌های مواصلاتی در داخل شهر نیز با برهم زنندگان نظم و امنیت به ویژه خرده فروشان مواد مخدر و سارقان اموال مردم برخورد شدید قانونی دارد.

سردار محمودی به مردم توصیه کرد: از انجام هر گونه تخلفات رانندگی به ویژه حمل مسافر در اتاق بار وانت بار‌ها و کامیونت‌ها و کامیون‌ها و هر گونه حرکات نمایشی از سوی راکبین موتورسیکلت سواران پرهیز کنند.

انتهای پیام/

آماده باش پلیس قزوین برای روز سیزدهم فروردین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.