سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا پایان یازدهمین روز از فروردین ماه سال جاری تعداد ۱۱۱ هزار گردشگر در مدارس و اقامتگاه‌های آموزش و پرورش لرستان اسکان داده شدند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  موسوی نیا، در رابطه اسکان مسافران نوروزی در ستاد‌های آموزش و پرورش استان اظهار داشت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا پایان یازدهم فروردین ماه سال جاری تعداد ۱۱۱ هزار و ۶۹۸ گردشگر در قالب ۳۱ هزار و ۲۷ خانوار در مدارس و اقامتگاه‌های آموزش و پرورش لرستان اسکان داده شدند.

وی ضمن تقدیر از تلاش اعضاء ستاد اجرایی خدمات سفر در ۱۰ پایگاه اسکان آموزش و پرورش لرستان افزود: در چند سال اخیر این میزان استقبال بی نظیر بوده و خوشبختانه مسافران نوروزی با ابراز رضایت از خدمات ارائه شده اسکان در کلاس‌های مدارس و خانه‌های معلم و اردوگاه‌های دانش آموزی نسبت به تمدید پذیرش در این اقامتگاه‌ها اقدام می‌کنند.

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان به آمار روز یازدهم فروردین ماه اشاره کرد و گفت: ۹ هزار و ۲۳۱ مسافر نوروزی در قالب ۲ هزار ۵۶۴ خانوار شب گذشته در مدارس و دیگر اقامتگاه‌های آموزش و پرورش لرستان اسکان داشتند.

گفتنی است انتخاب اول مسافران نوروزی برای اسکان همچنان مدارس و اقامتگاه‌های آموزش و پرورش لرستان است و از ابتدای فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر آموزش و پرورش لرستان تاکنون ۲۹ هزار و ۴۱۵ خانوار در ۱۰ پایگاه اسکان آموزش و پرورش لرستان پذیرش و اسکان داده شدند.

انتهای پیام/د

۱۱۱ هزار مسافر در ستاد‌های آموزش و پرورش لرستان اسکان یافتند

برچسب ها: نوروز ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.