رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده گفت: روز طبیعت یا همان سیزده بدر روز آشتی مردم با طبیعت و روزی است که همه می خواهند از طبیعت لذت ببرند و انتظار داریم در این روز نه به زباله در دامان طبیعت را فراموش نکنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ ذبیح الله محمدی  با تبریک عید نوروز به حفظ و حراست از انفال به خصوص درتوزیع کیسه زباله در روز طبیعت در لنده|ایام تعطیلات نوروز اشاره کرد وگفت: شهرستان لنده از جمله شهرستان های کشور است که بهترین و بیشترین پوشش جنگلی را دارد که این موهبت الهی فرصت خوبی برای استفاده مردم از طبیعت را فراهم کرده است.

وی افزود: طبیعت زیبای شهرستان لنده به همراه مناطق بکر گردشگری آن فرصتی است تا شهروندان و طبیعت دوستان ضمن حضور و استفاده از این مواهب الهی به حفظ و حراست از آن نیز باشند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده تصریح کرد: روز طبیعت یا همان سیزده بدر روز آشتی مردم با طبیعت و روزی است که همه می خواهند از طبیعت لذت ببرند و انتظار داریم در این روز نه به زباله در دامان طبیعت را فراموش نکنند.

وی تاکیدکرد: رها کردن زباله در دامن سرسبز و زیبای طبیعت باعث خواهد شد تا چهره زیبایی که از آن به ثبت خاطرات ماندگار و سلفی های متفاوت و خاص انجام شد به زباله دان تبدیل شود لذا انتظار داریم شهروندان و گردشگران عزیز پس از استفاده از طبیعت نسبت به جمع آوری زباله ها و خاموش کردن آتش در طبیعت همتی مضاعف داشته باشند.

محمدی اظهارکرد: در روز طبیعت نیز برابر سال های گذشته اداره منابع طبیعی به همراه میراث فرهنگی و گردشگری و همیاران طبیعت اقدام به توزیع کیسه زباله در ورودی و خروجی شهرلنده و مناطق گردشگری شهرستان لنده خواهیم داشت.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده تصریح کرد: با همکاری خوب برخی از شهروندان، ادارات و دهیاران سال گذشته تلاش های خوبی در جهت جمع آوری زباله های از مناطق مختلف صورت گرفت که انتظار داریم امسال نیز شاهد تحقق این حرکت در دامان طبیعت باشیم.

انتهای پیام/غ

سیزده بدر روز آشتی با طبیعت و نه به زباله در دامان طبیعت 

 

برچسب ها: نوروز 97 ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.