رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: انتخابات بزرگترین میراثی است که امام(ره) به جا گذاشته و همه مسئولان وظیفه دارند از آن حراست کنند.

///محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، ضمن گرامیداشت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: زمانی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، در مدت کوتاهی این اولین رفراندومی بود که انجام شد.

وی با اشاره به پیام روز جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: امام راحل در همان ایامی که رفراندوم برگزار شد این پیام را به مردم داخل کشور، منطقه و دنیا دادند که نظام اسلامی ما بر اساس رأی مردم، سیاست‌گذاری‌ها و دولت است، همچنین مسئولان طبق نظر آنها انتخاب می‌شوند.

واعظی با بیان اینکه مردم در این رفراندوم با رای بالا نظام جمهوری اسلامی را انتخاب کردند، ادامه داد: در طول 40 سال گذشته، حدود 40 دوره انتخابات ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی، شورای اسلامی شهر و روستا و خبرگان رهبری در کشورمان برگزار شده است که این امر مهمترین مؤلفه نظام ما و مبتنی بر رأی مردم است.

رئیس دفتر رئیس جمهور خاطرنشان کرد: انتخابات بزرگترین سرمایه‌ و میراثی است که حضرت امام (ره) برای ما به جا گذاشت، لذا همه مسئولان وظیفه دارند از آن حراست و صیانت کنند تا ان‌شاءالله این میراث ارزشمند باقی بماند.

وی تصریح کرد: این نظام تا زمانی که متکی به مردم باشد و توسط آنها حمایت شود، قطعا با قوت بالا باقی خواهد ماند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار