مسئولان باشگاه المپیاکوس یونان از عملکرد گارسیا راضی نیستند و احتمال دارد این مربی از هدایت سرخ و سفید پوشان آتنی اخراج شود.

سرمربی یاران انصاری فرد و حاج صفی در آستانه اخراجبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از رادیو ورزش یونان، پس از تساوی تیم های المپیاکوس و لوادیاکوس در چارچوب رقابت های لیگ یونان، گارسیا شانس زیادی برای ماندن در راس کادرفنی المپیا ندارد و به احتمال زیاد از هدایت این تیم اخراج می شود.

گارسیا، سابقه مربیگری در جوانان بارسلونا دارد و همچنین با چند باشگاه اسپانیایی از جمله رئال سوسیداد و اسپانیول مذاکره داشته است تا در فصل آینده هدایت یک تیم لالیگایی را برعهده بگیرد.

در تیم المپیاکوس 2 بازیکن ایرانی به نام های احسان حاج صفی و کریم انصاری فرد حضور دارند که در زمان مربیگری گارسیا، بازی های زیادی انجام دادند و حالا باید دید با توجه به خروج احتمالی این مربی از تیم یونانی، سرنوشت 2 بازیکن ایرانی چه خواهد شد.

تیم المپیاکوس در چارچوب رقابت های لیگ یونان با لوادیاکوس به تساوی یک - یک دست یافت و کریم انصاری‌فرد، ملی‌پوش ایرانی زننده گل تساوی‌بخش المپیاکوسی‌ها در دقیقه 49 بود.

انتهای پیام/

سرمربی یاران انصاری فرد و حاج صفی اخراج می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار